Mailat ett skambud på en köksmaskin
Hoppas på det bästa.
Hoppas på det bästa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JappLuftgevär??
Äter frukost, kokar ägg och försöker peppa mig själv inför första riktiga arbetsdagen. Heltid för första gången på... jag vet inte hur många år! Jag får lite dåligt samvete gentemot hundarna, men de kommer vara med mig delvis när jag jobbar, jag kan rasta dem ofta och eftersom jag slutar ca 15:30 så är det fortfarande ljust när vi kan gå vår långpromenad. Såå egentligen borde jag mest vara orolig för att göra ett dåligt jobb (det är jag också....).
Om du är snäll och släpper ditt hårda grepp om Mr J.Blund så kan jag ta över ansvaret om honom ett tag. Mooooorgon på dig nu @EmmaW vet jagTyckte det var jättekonstigt att jag inte hittade någon ny tråd hur jag än letade. Gjorde en egen ny och då dök denna upp
Godmorgon lixom
namnet syftar inte till en fågel@kolblakkur gud vilken fin tatuering!! jag blev väldigt nyfiken på fågeln, antar att det är en speciell fågel?
Ras?Har fått veta att mamma står nu i valpkö, och kenneln planerar en kull till sommaren.
Så det här händer verkligen.
Lyssnar på en podcast om stickning på jobbet. Tågvärden kom fram och sa att det lät ju tråkigt. Okej. Jag sa att hen behöver ju faktist inte lyssna. Hen deklarerar att nej då, hen har en lur i örat med nåt mycket roligare. Okej. Hen avslutar storstilat med att säga att hen sett artikel om att folk som stickar ofta är psyksjuka, och går. Okej?!
Äter frukost, kokar ägg och försöker peppa mig själv inför första riktiga arbetsdagen. Heltid för första gången på... jag vet inte hur många år! Jag får lite dåligt samvete gentemot hundarna, men de kommer vara med mig delvis när jag jobbar, jag kan rasta dem ofta och eftersom jag slutar ca 15:30 så är det fortfarande ljust när vi kan gå vår långpromenad. Såå egentligen borde jag mest vara orolig för att göra ett dåligt jobb (det är jag också....).