Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost, kokar ägg och försöker peppa mig själv inför första riktiga arbetsdagen. Heltid för första gången på... jag vet inte hur många år! Jag får lite dåligt samvete gentemot hundarna, men de kommer vara med mig delvis när jag jobbar, jag kan rasta dem ofta och eftersom jag slutar ca 15:30 så är det fortfarande ljust när vi kan gå vår långpromenad. Såå egentligen borde jag mest vara orolig för att göra ett dåligt jobb (det är jag också....).

Planerar att gå upp och skriva klart min lilla essä om svenska språkets framtid. Men det är kallt i huset så det tar emot :eek:

Äter frukost, kokar ägg och försöker peppa mig själv inför första riktiga arbetsdagen. Heltid för första gången på... jag vet inte hur många år! Jag får lite dåligt samvete gentemot hundarna, men de kommer vara med mig delvis när jag jobbar, jag kan rasta dem ofta och eftersom jag slutar ca 15:30 så är det fortfarande ljust när vi kan gå vår långpromenad. Såå egentligen borde jag mest vara orolig för att göra ett dåligt jobb (det är jag också....).

Heja heja! Du behöver inte kunna allt eller lära dig allt idag men det kommer gå utmärkt (för hundarna också ;))

God morgon @EmmaW :p

Jag är pigg och glad på tåget men ska ändå sova nu :)

Inte så lång tid kvar på nattens pass. Kl 14 är det personalmöte så måste gå upp redan vid ett :meh:

Jag är glad att jag feståt igår (dvs åt mycket) jag är inte så hungrig just nu, men lär ju bli mer hungrig ju mer tiden går å snart får ja inte dricka mer heller.

Lyssnar på en podcast om stickning på jobbet. Tågvärden kom fram och sa att det lät ju tråkigt. Okej. Jag sa att hen behöver ju faktist inte lyssna. Hen deklarerar att nej då, hen har en lur i örat med nåt mycket roligare. Okej. Hen avslutar storstilat med att säga att hen sett artikel om att folk som stickar ofta är psyksjuka, och går. Okej?! :rofl::banghead:

Lyssnar på en podcast om stickning på jobbet. Tågvärden kom fram och sa att det lät ju tråkigt. Okej. Jag sa att hen behöver ju faktist inte lyssna. Hen deklarerar att nej då, hen har en lur i örat med nåt mycket roligare. Okej. Hen avslutar storstilat med att säga att hen sett artikel om att folk som stickar ofta är psyksjuka, och går. Okej?! :rofl::banghead:

Snacka om goddag yxskaft! :banghead: :mad: Du skulle ha sagt att de som klagar på andra personers intressen är tråkiga party poopers som inte får ligga :D

Pepp, pepp! :banana: :banana:

Det kommer säkert att gå bra och blir det något misstag är det inte hela världen. Jag har gjort REJÄLA misstag :D när jag varit solo första gången i olika situationer men det har ju ordnat sig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 257
Senast: MJLee
·
Svar
1 999
· Visningar
56 184
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tofs
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 214
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?