Inte jättetunt försås men jag som var ban vid mitt tjocka barr.....
Van...jag bör sova nu..
Van...jag bör sova nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Luftgevär??En ledsen och en glad unge, det är svårt att balansera, den ena gick inte vidare till Sverigefinalen och är jätteledsen för det eftersom han egentligen skjuter bättre än vad han gjorde, den andra är jätteglad eftersom hon gick vidare trots att hon sköt sämre än hon brukar. Denna balans gång!
Lika bra att göra det nu,så är det gjort i fall det blir en skit dag i morgon.Är trött i kroppen, men inte trött så jag kan sova. Funderar på om jag ska möbler om köket nu eller i morgon...
Frös så mycket att jag skallrade tänder. Tog en lång och varm dusch i väntan på att John ska kolla hit.
Han har nog åkt tåg hit.... det har snöat och Trafikverket har väl signalfel då. Dom brukar skylla på det... han är ca 2 timmar sen nu.
Snöar det nu??Här kom det också snö,inga mängder men det ligger vita tussar på marken.
Nej men för ca 1tim sen upptäckte jag när jag släppte ut hundenSnöar det nu??
Behåll snön hos dig.Nej men för ca 1tim sen upptäckte jag när jag släppte ut hunden
Nej jag har inga planer inom närmaste vad jag vet hade vart kul att åka på, tyvärr lite för långt med typ 45 mil eller nått@Trott du har inte vägarna förbi Göteborg snart? ska vara en syloppis.
Retrotyger som inriktning, funderar på om man ska dit och titta lite
För denna gången så ok då,men jag kan inte lova 100%Behåll snön hos dig.
Nej jag har inga planer inom närmaste vad jag vet hade vart kul att åka på, tyvärr lite för långt med typ 45 mil eller nått
Haha jag var ju till Malmö förra veckan och närmare Danmark än så kan man ju inte komma Ska ju dessutom till Flyinge på clinic till helgenNemen int´ska du säg såg du int´, i dina trakter är det ju som bara nästgårds och 3 granar till så är du ju som framme.
Jag tar å köper mig som en spark så du har att sitt på och drick kaffe när du kom.
Och int´ska du tro du får nå annat än riktigt kok-kaffe och kannan är som aldrig diskad mäh nå pöskans diskmedel, sånt söl ska en int´håll på och förstö´panna på.
Du är som så välkommen här vet du!
/hallonsaft inte onykter försöker bara locka ner den där lilla fjällhönan till sydligare delar i landet nästan Danmark.