Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En ledsen och en glad unge, det är svårt att balansera, den ena gick inte vidare till Sverigefinalen och är jätteledsen för det eftersom han egentligen skjuter bättre än vad han gjorde, den andra är jätteglad eftersom hon gick vidare trots att hon sköt sämre än hon brukar. Denna balans gång!:crazy:
Luftgevär??

Är trött i kroppen, men inte trött så jag kan sova. Funderar på om jag ska möbler om köket nu eller i morgon...

Nu har jag bokat paskresa till Sonen i Florida via "gratis mil". Tyvarr sa ar det har de sista milen vi kan gora av med fran alla aren med mycket resande ... sa nu far jag borja handla mil nar det ar billigt istallet. :cautious:
Maken tittar pa Superbowl :wtf: sa nu ska jag jobba lite med hundar ... det galler bara att inte missa reklamen.:cool:

Ska försöka sova nu. Har utsläpp av hästar i morgon bitti och sen kommer dagen gå i megatempo. Utsläpp, stallfix, ridning, hem, dusch, mat, åka till jobbet, hem och då är kl 23. Det kommer bli dåligt med tid för att hålla koll på vad ni har för er :down:

Nej jag har inga planer inom närmaste vad jag vet :) hade vart kul att åka på, tyvärr lite för långt med typ 45 mil eller nått :down:

Nemen int´ska du säg såg du int´, i dina trakter är det ju som bara nästgårds och 3 granar till så är du ju som framme.
Jag tar å köper mig som en spark så du har att sitt på och drick kaffe när du kom.
Och int´ska du tro du får nå annat än riktigt kok-kaffe och kannan är som aldrig diskad mäh nå pöskans diskmedel, sånt söl ska en int´håll på och förstö´panna på.
Du är som så välkommen här vet du!

/hallonsaft inte onykter försöker bara locka ner den där lilla fjällhönan till sydligare delar i landet nästan Danmark.

Nemen int´ska du säg såg du int´, i dina trakter är det ju som bara nästgårds och 3 granar till så är du ju som framme.
Jag tar å köper mig som en spark så du har att sitt på och drick kaffe när du kom.
Och int´ska du tro du får nå annat än riktigt kok-kaffe och kannan är som aldrig diskad mäh nå pöskans diskmedel, sånt söl ska en int´håll på och förstö´panna på.
Du är som så välkommen här vet du!

/hallonsaft inte onykter försöker bara locka ner den där lilla fjällhönan till sydligare delar i landet nästan Danmark.
Haha jag var ju till Malmö förra veckan och närmare Danmark än så kan man ju inte komma :p Ska ju dessutom till Flyinge på clinic till helgen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 257
Senast: MJLee
·
Svar
1 999
· Visningar
56 184
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tofs
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 214
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?