Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja har aldrig smakat löksoppa! Det ser lite äckligt ut men låter gott!Löksoppa är ju fantastiskt. Gratinerad med vitt bröd simmande i soppan och täckt med ost blir det ännu bättre!
Oh, det är jättegott! Enda negativa är att man luktar väldigt illa om man blir svettig, men gratinerad löksoppa med ost och krutonger är smaskens.Ja har aldrig smakat löksoppa! Det ser lite äckligt ut men låter gott!
Det ser alltid lite slemmigt ut när jag ser det på TV, men jag gillr ju ost.Oh, det är jättegott! Enda negativa är att man luktar väldigt illa om man blir svettig, men gratinerad löksoppa med ost och krutonger är smaskens.
Man kan ju hacka löken istället för att skära den i skivor så ser det mindre ut som kokta daggmaskar.Det ser alltid lite slemmigt ut när jag ser det på TV, men jag gillr ju ost.
Förstås! Men det verkar inte vara normen. Sedan ser ju smält ost ovanpå vätska också lite slemmigt ut förstås, men jag ska inte rata innan jag provat!Man kan ju hacka löken istället för att skära den i skivor så ser det mindre ut som kokta daggmaskar.
För mycket Iprem kanske?Pah, fruktansvärt ont i magen. Ingen aning om varför. Icke maginfluensa, matförgiftning eller liknande. Bara ont. Nu går jag och katten och sover igen.
Men så fantastiskt söt!Den här blev... Inte som jag tänkt mig. Ni vet hur det sägs att ögonbryn är systrar, inte tvillingar? Rävens öron blev på sin höjd avlägsna kusiner...
Visa bifogad fil 104472
Det var JÄTTESVÅRT att sy ihop alla delar? Jaja, jag får trösta mig med att det här faktiskt är den allra första figuren jag någonsin virkat ihop, och att jag nog blir bättre och bättre med övning. Det var trots allt bara en vecka sedan jag inhandlade min första virknål.
JättesötDen här blev... Inte som jag tänkt mig. Ni vet hur det sägs att ögonbryn är systrar, inte tvillingar? Rävens öron blev på sin höjd avlägsna kusiner...
Visa bifogad fil 104472
Det var JÄTTESVÅRT att sy ihop alla delar? Jaja, jag får trösta mig med att det här faktiskt är den allra första figuren jag någonsin virkat ihop, och att jag nog blir bättre och bättre med övning. Det var trots allt bara en vecka sedan jag inhandlade min första virknål.
Osten ska inte vara slemmig. Den ska vara gratinerad så den fått färg och är lite knaprig!Förstås! Men det verkar inte vara normen. Sedan ser ju smält ost ovanpå vätska också lite slemmigt ut förstås, men jag ska inte rata innan jag provat!
Har dock svårt för lökringar just pga slemmig lök.
Man kan inte hoppa över hotellfrukost!Borde äta frukost eftersom jag sovit på hotell men jag är inte alls hungrig och ska äta tidig lunch med klient.
Kommer hem seeeent idag
Jättesöt !Den här blev... Inte som jag tänkt mig. Ni vet hur det sägs att ögonbryn är systrar, inte tvillingar? Rävens öron blev på sin höjd avlägsna kusiner...
Visa bifogad fil 104472