Men det finns väl ingen lag eller så som säger att man måste äta upp hela chokladkakan bara för att den finns hemma?? /Mvh oroligDå hade jag fått köpa choklad varje dag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det finns väl ingen lag eller så som säger att man måste äta upp hela chokladkakan bara för att den finns hemma?? /Mvh oroligDå hade jag fått köpa choklad varje dag....
Frestelsen är alldeles för stor........Men det finns väl ingen lag eller så som säger att man måste äta upp hela chokladkakan bara för att den finns hemma?? /Mvh orolig
Budgetmöte i BRF?Jag har säkerställt vissa viktiga saker, tagit in offerter som bara ska klubbas osv. Ändå lätt nojig att ngt ska spåra men gissningsvis ej
Du ljög inte det minsta. Du är ju sjuk. Men inte speciellt smittsamJag ljög att jag var sjuk för att slippa budgetmöte ikv. Visserligen har jag feber men det är knappast smittsamt. Vill dricka vin och käka oxfilé istället (men det sa jag ej)
Budgetmöte i BRF?
Nu kommer det bli plastfönster
… och det är när de inser det som det blir Byggmax nästaHaha nej det är dessa offerter jag tagit in. För renovering av befintliga alltså. Bestämdes att vi skulle gå på ena offerten förra mötet. Så egentligen bara formalia att lägga det i budget ikväll. Ganska skönt att jag slipper vara med när de inser att offerten är ex moms
Jag med. Förmodligen hade jag fått gå och handla choklad två tre gånger dagligen.Då hade jag fått köpa choklad varje dag....
… och det är när de inser det som det blir Byggmax nästa
Jo det måste man.Men det finns väl ingen lag eller så som säger att man måste äta upp hela chokladkakan bara för att den finns hemma?? /Mvh orolig
Jösses! Det är straffbart att inte äta allt på en gång alltsåJo det måste man.
Gillar hur du resonerarDricker glögg. Hittade en flaska i söndags när jag rotade runt i skafferiet. Tänkte spara den, men den kanske blir gammal så jag öppnade den
Jag sitter och funderar på om det faktum att jag har stressymtom är en rimlig anledning till att köpa en adventskalender till i år utöver den med te jag redan köpt. Typ Lakritskalender. Eller nåt mer
Lysande. Då kan jag välja något annat för kalender 2Du får garanterat köpa två.
Ja skynda innan den blir gammal!!Dricker glögg. Hittade en flaska i söndags när jag rotade runt i skafferiet. Tänkte spara den, men den kanske blir gammal så jag öppnade den
Nej men nu trodde jag att jag var i adventskalender-tråden och tänkte - ”löksoppa?!”Det där med löksoppa är väldigt överskattat. Och A har varit på ännu en halloweenfest. Så nu väntar vi på maxmat.