Får bara hoppas att det går att ta sig igenom (för att sedan rida in i solnedgången och aldrig titta tillbaka). Det blir bara ett barn.Det ÄR oceaner av tid att genomleva den tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får bara hoppas att det går att ta sig igenom (för att sedan rida in i solnedgången och aldrig titta tillbaka). Det blir bara ett barn.Det ÄR oceaner av tid att genomleva den tiden.
Eller bara hålla i handen och äta med sked.Surar lite över att jag insåg att jag inte äger en enda äggkopp. Jag kokar fyra ägg till middag och inte en äggkopp finnes, utan kommer behöva skala dem för hand och halva ägget kommer följa med skalet. Bleh.
Nu ar det verkligen host. De millimeter sma myrorna har flyttat in. Igen. Varje host nar regnen borjar kommer de in i huset och vandrar over allt och flytter in i keyboardet till datorn. Sedan sitter man dar och typar och plotsligt rusar myror som ar allt fran en prick till 2mm langa runt overallt. Pa mig och kittlas och pa allt jag har pa skrivbordet. De fastnar ocksa i garnet till min stickning ... I gar modade sig ett 20 tal evil sma till att folja med till jobbet dar jag har en "haltimma" och stickar .. de dog allihop
Dessutom flyttar blomflugor in den har tiden. De bor ocksa i hela huset ... Nar man oppnar dorren ser man hela moln med flugor flyga in i varmen. JAG HATAR ALLA ACKLIGA SMAKRYP
Sambon började nytt jobb för ett par dagar sedan så nu är det jag och hunden som ska få dagarna att gå. Det känns som en hel ocean av tid innan jag får börja jobba igen. Hur fan ska jag klara detta?!
Rätt prio!Jag ljög att jag var sjuk för att slippa budgetmöte ikv. Visserligen har jag feber men det är knappast smittsamt. Vill dricka vin och käka oxfilé istället (men det sa jag ej)
Rätt prio!
Jag är säker på att du tagit tillräckligt ansvar för att förtjäna oxfilé och vin faktiskt.Jag har säkerställt vissa viktiga saker, tagit in offerter som bara ska klubbas osv. Ändå lätt nojig att ngt ska spåra men gissningsvis ej
Att alltid ha choklad hemma är en överlevnads-strategiKan ha köpt chokladkaka på vägen hem. Är hopplös
Då hade jag fått köpa choklad varje dag....Att alltid ha choklad hemma är en överlevnads-strategi