Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
3 timmar? Skulle få myror i arslet efter 10 minuter. Behöver också klippa mig men jag tar klipp maskinen hemma tar ungefär 10 minuter.
Det får jag! Jag blir vansinnig :D. Men det är ganska bra för mig att träna på att sitta still och göra inget och låta mig tas om hand.
Normalt gör jag liksom alltid 5 saker samtidigt och biter huvudet av folk om de försöker hjälpa mig, säga något snällt till mig eller ge mig någon form av kärlek. :angel: Spelar ingen roll om jag bryter armar och ben, låt mig vara jag fixar allt själv :D

Blir lite som KBT :rofl:
 
Red som sagt dressyrlektion på kompisens häst igår och jösses vad himlen öppnade sig efter halva lektionen 😅 Jag var sååå blöt när jag kom in i stallet igen sen. Men lektionen gick bra! Ingen superlätt häst för han gör absolut ingenting gratis men vi fick till bra jobb och både jag, häst, tränare och hästägare var nöjda sen :)
 
Är så trött.. Sitter och väntar på att det ska bli lagom att gå ut till bussen för att åka till sjukgymnasten. Funkar inte sjukgymnastik är nästa steg röntgen för att utesluta skelettskada och nästa efter det operation. Jag som bara nämnde att jag har haft problem med vristen i sex månader lite i förbigående för min läkare igår 😲
Efter massor av tryckande, vridande, pressande och dragande gissade sjukgymnasten att det inte är en ligamentsskada i alla fall. Återbesök om 3 veckor för att se hur programmet funkat. Håller tummarna för att det bara är en muskel som behöver byggas upp!
 
Har fått min nya telefon 🥳 Jösses, vad smidigt det är att byta numera. La min gamla iPhone bredvid min nya, tryckte på en knapp, och sen kopierades hela telefonen över till den nya! Förr var det ju ett jäkla jobb med att ladda ner appar och logga in på konton, osv.

Snart är det dags att hoppa in i duschen, sen ska jag iväg till MVC innan det är dags att hämta upp min syster på flygplatsen :heart Ska bli mysigt att ha henne här några dagar, det är många år sen det bara var hon och jag (och min sambo iofs men han jobbar kväll).
 
Är det där jag äntligen kan få träffa min framtida skotte?!
Efter det andra glaset champagne inbillar jag mig åtminstone att jag skulle kunna argumentera övertygande för att välmående kan betyda olika saker och att kropp och själ faktiskt hänger ihop (om övertygande och högljutt är samma sak).
Om vi blir tillräckligt många så kan väl några gå med din sambo också? För visst hade du både sambo och man? :D

(Sorry, var bara tvungen :laugh:)
:rofl::rofl::rofl:

Ni är helt underbara, fy vad jag har fnissat denna morgon!
 
Har fått min nya telefon 🥳 Jösses, vad smidigt det är att byta numera. La min gamla iPhone bredvid min nya, tryckte på en knapp, och sen kopierades hela telefonen över till den nya! Förr var det ju ett jäkla jobb med att ladda ner appar och logga in på konton, osv.

Snart är det dags att hoppa in i duschen, sen ska jag iväg till MVC innan det är dags att hämta upp min syster på flygplatsen :heart Ska bli mysigt att ha henne här några dagar, det är många år sen det bara var hon och jag (och min sambo iofs men han jobbar kväll).
Åh, jag ska också få min nya telefon idag! Känner mig nästan lite nervös! 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 245
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 272
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 257
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
34 438
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp