Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någonstans djupt inom mig sitter det en liten präktig svensk och muttrar om att "mjahaja, och hur går egentligen det här ihop med hälsa och välmående, borde ett gym egentligen sälja alkohol?" men den tystnar ganska snabbt igen :angel:



Jajemen, man får ta med sig upp till tre gäster per månad! Enligt våra grannar, som varit medlemmar i ett par år nu, är det dock aldrig någon som kollar utan hela stället bygger mycket på förtroende. Men beroende på hur många ni blir som vill komma över och drick... jag menar TRÄNA så kanske vi får dela upp oss så att några går med mig och några med min man. Man vill ju inte få dåligt rykte liksom :angel:
Är det där jag äntligen kan få träffa min framtida skotte?!
 
Någonstans djupt inom mig sitter det en liten präktig svensk och muttrar om att "mjahaja, och hur går egentligen det här ihop med hälsa och välmående, borde ett gym egentligen sälja alkohol?" men den tystnar ganska snabbt igen :angel:
Efter det andra glaset champagne inbillar jag mig åtminstone att jag skulle kunna argumentera övertygande för att välmående kan betyda olika saker och att kropp och själ faktiskt hänger ihop (om övertygande och högljutt är samma sak).
 
Jajemen, man får ta med sig upp till tre gäster per månad! Enligt våra grannar, som varit medlemmar i ett par år nu, är det dock aldrig någon som kollar utan hela stället bygger mycket på förtroende. Men beroende på hur många ni blir som vill komma över och drick... jag menar TRÄNA så kanske vi får dela upp oss så att några går med mig och några med min man. Man vill ju inte få dåligt rykte liksom :angel:
Om vi blir tillräckligt många så kan väl några gå med din sambo också? För visst hade du både sambo och man? :D

(Sorry, var bara tvungen :laugh:)
 
Ujuj. Nu går mina ögon I kors men passade på att beställa foton nu när det är halva priset på Photobox! Gjorde stor beställning på lite drygt 700 foton varav julklappar 😊; lönar sig att beställa mer på en gång; lägsta styckpris: 1,42 kr istället för 1,75 (classic) och frakten för allt 69 kr 😊. Nu sova!
 
Tunga ben idag. Men runt kom jag.
Lite halvläskigt att en ko med två kalvar uppehåller sig i närheten av rundan men hittills har jag inte sett dom.
2948721B-7AA2-49DA-A56F-42DF27B5D493.webp
 
Är så trött.. Sitter och väntar på att det ska bli lagom att gå ut till bussen för att åka till sjukgymnasten. Funkar inte sjukgymnastik är nästa steg röntgen för att utesluta skelettskada och nästa efter det operation. Jag som bara nämnde att jag har haft problem med vristen i sex månader lite i förbigående för min läkare igår 😲
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 245
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 272
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 257
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
34 438
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp