Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fniss
Jag får upprepat mail från POLISEN SVENSKA kontorstockholm.polisenof@gmail.com
Rubrik: /// Inlämnande av klagomål nr 61481020

Med en bilaga.:rofl::rofl::rofl:
.....................

Var uppmärksam

En mycket allvarlig fråga med risk för fängelse.
Läs det bifogade dokumentet och ge oss en förklaring inom 72 timmar.

____

Mats Olov Löfving

Biträdande kommissarie vid den svenska polisen

Chef för den nationella operativa avdelningen
 
Fniss
Jag får upprepat mail från POLISEN SVENSKA kontorstockholm.polisenof@gmail.com
Rubrik: /// Inlämnande av klagomål nr 61481020

Med en bilaga.:rofl::rofl::rofl:
.....................

Var uppmärksam

En mycket allvarlig fråga med risk för fängelse.
Läs det bifogade dokumentet och ge oss en förklaring inom 72 timmar.

____

Mats Olov Löfving

Biträdande kommissarie vid den svenska polisen

Chef för den nationella operativa avdelningen
Vad har du gjort nu! :rofl:
 
Någon knackade på mitt vardagsrumsfönster i mörkret, jag kan eventuellt ha fått skrämselhicka och rutit "What?! Fuck the fuck off!" :o Kollegorna skulle ha fått chocken, jag svär Aldrig på engelska! Det låter så fånigt från mig tycker jag. 😅

Visade sig att någon letade efter en annan lägenhet i huset, men man knackar väl för fan inte på folks fönster en stormig höstnatt?! Skärp sig!
 
Fniss
Jag får upprepat mail från POLISEN SVENSKA kontorstockholm.polisenof@gmail.com
Rubrik: /// Inlämnande av klagomål nr 61481020

Med en bilaga.:rofl::rofl::rofl:
.....................

Var uppmärksam

En mycket allvarlig fråga med risk för fängelse.
Läs det bifogade dokumentet och ge oss en förklaring inom 72 timmar.

____

Mats Olov Löfving

Biträdande kommissarie vid den svenska polisen

Chef för den nationella operativa avdelningen

Älskar att polisen kör med gmail! 😆
 
Fniss
Jag får upprepat mail från POLISEN SVENSKA kontorstockholm.polisenof@gmail.com
Rubrik: /// Inlämnande av klagomål nr 61481020

Med en bilaga.:rofl::rofl::rofl:
.....................

Var uppmärksam

En mycket allvarlig fråga med risk för fängelse.
Läs det bifogade dokumentet och ge oss en förklaring inom 72 timmar.

____

Mats Olov Löfving

Biträdande kommissarie vid den svenska polisen

Chef för den nationella operativa avdelningen
Ajaj, nu är det kokta fläsket stekt för tanten!
 
Innan jag åkte till stallet tog jag ut lillkissen lös under uppsikt; så ren han inte blev när han hittade kärret på grannarnas sida 😅.
Eftersom det gått så himla bra de fem tidigare gångerna jag haft sällskap när jag spänt för pållan och kört henne så tänkte jag att vi idag provar ensamma igen och det gick strålande bra, bästa hästen 🥰. Blev en härlig halvtimmes körtur i skritt och så lite trav på grusvägen och på hemvägen blev ju pållan ganska stark och ivrig; räckte att jag lättade på tömmen så tog hon ett busskutt och så galopp 😁. Skulle ju inte regna så värst idag men tillräckligt för att en blek regnbåge skulle visa sig och det gula solljuset när det började spricka upp över sjön var fint 😍. Efter lite pyssel hemma blev det middag och soffhäng med älsklingen till Bonde och Kärlek åt alla 😊.
 
Någon knackade på mitt vardagsrumsfönster i mörkret, jag kan eventuellt ha fått skrämselhicka och rutit "What?! Fuck the fuck off!" :o Kollegorna skulle ha fått chocken, jag svär Aldrig på engelska! Det låter så fånigt från mig tycker jag. 😅

Visade sig att någon letade efter en annan lägenhet i huset, men man knackar väl för fan inte på folks fönster en stormig höstnatt?! Skärp sig!
Min Ex-svärmor gjorde så flera gånger / vecka när hon inte mådde bra. Fast jag sagt att hon kunde ringa eller smsa när hon behövde. Jag blev så rädd vid ett tillfälle att jag skällde ut henne (såg ett ansikte i ett mörkt köksfönster och höll på att få en hjärtinfarkt typ).
 
Min Ex-svärmor gjorde så flera gånger / vecka när hon inte mådde bra. Fast jag sagt att hon kunde ringa eller smsa när hon behövde. Jag blev så rädd vid ett tillfälle att jag skällde ut henne (såg ett ansikte i ett mörkt köksfönster och höll på att få en hjärtinfarkt typ).
Utskällning med all rätt! Det är ju fan så skrämmande - visst kan en bemöda sig om att gå runt och knacka på dörren som en vanlig människa?
Nu framgår det ju inte på vilket sätt ex-svärmor inte mådde bra. <3 Men det här var ju en helt vanlig främmande människa. Jag pysslade visserligen i fönstret just då så han såg mig väl, men ändå!
 
Utskällning med all rätt! Det är ju fan så skrämmande - visst kan en bemöda sig om att gå runt och knacka på dörren som en vanlig människa?
Nu framgår det ju inte på vilket sätt ex-svärmor inte mådde bra. :heart Men det här var ju en helt vanlig främmande människa. Jag pysslade visserligen i fönstret just då så han såg mig väl, men ändå!
Hon mådde/ mår väldigt dåligt psykiskt och jag försökte hålla kontakten med henne eftersom mitt ex inte klarade det.
Men jag förklarade med all önskvärd tydlighet att även om hon känner sig "orolig" är det inget mot vad jag känner när hon knackar på ALLA mina fönster kl 22..
Hon är välkommen när som att hälsa på sitt barnbarn när hon är mer stabil (icke psykotisk) och ringer först.
Ja, jag har erbjudit mig 1000 ggr att köra henne till psyk.
 
Någon knackade på mitt vardagsrumsfönster i mörkret, jag kan eventuellt ha fått skrämselhicka och rutit "What?! Fuck the fuck off!" :o Kollegorna skulle ha fått chocken, jag svär Aldrig på engelska! Det låter så fånigt från mig tycker jag. 😅

Visade sig att någon letade efter en annan lägenhet i huset, men man knackar väl för fan inte på folks fönster en stormig höstnatt?! Skärp sig!
Fi fan o.o

Här plingade på dörren förut idag samt försökte öppna dörren. både jag och sambon hoppade till i soffan. Visade sig va hemtjänst som hade tagit fel lägenhet O_o
 
Skrattar lite åt ett skelett som vi har som Halloweenpynt på akvariet. Det ramlade ner och lyckades på något lustigt sätt fastna i kanten så det ser ut som att det högg tag i kanten med handen :laugh:
 

Bifogade filer

  • 20221102_193401.webp
    20221102_193401.webp
    72,1 KB · Visningar: 67
Fniss
Jag får upprepat mail från POLISEN SVENSKA kontorstockholm.polisenof@gmail.com
Rubrik: /// Inlämnande av klagomål nr 61481020

Med en bilaga.:rofl::rofl::rofl:
.....................

Var uppmärksam

En mycket allvarlig fråga med risk för fängelse.
Läs det bifogade dokumentet och ge oss en förklaring inom 72 timmar.

____

Mats Olov Löfving

Biträdande kommissarie vid den svenska polisen

Chef för den nationella operativa avdelningen
”Ge oss en förklaring inom 72 timmar!” :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 273
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 263
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 076
· Visningar
34 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp