Löksoppa är ju fantastiskt. Gratinerad med vitt bröd simmande i soppan och täckt med ost blir det ännu bättre!Det där med löksoppa är väldigt överskattat. Och A har varit på ännu en halloweenfest. Så nu väntar vi på maxmat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Löksoppa är ju fantastiskt. Gratinerad med vitt bröd simmande i soppan och täckt med ost blir det ännu bättre!Det där med löksoppa är väldigt överskattat. Och A har varit på ännu en halloweenfest. Så nu väntar vi på maxmat.
Jag har för mycket stress i livet just nu för att fixa "konstig" mat. Vill typ leva på mac'n'cheese för att min hjärna ska må bra.Löksoppa är ju fantastiskt. Gratinerad med vitt bröd simmande i soppan och täckt med ost blir det ännu bättre!
Vad har du gjort nu!Fniss
Jag får upprepat mail från POLISEN SVENSKA kontorstockholm.polisenof@gmail.com
Rubrik: /// Inlämnande av klagomål nr 61481020
Med en bilaga.
.....................
Var uppmärksam
En mycket allvarlig fråga med risk för fängelse.
Läs det bifogade dokumentet och ge oss en förklaring inom 72 timmar.
____
Mats Olov Löfving
Biträdande kommissarie vid den svenska polisen
Chef för den nationella operativa avdelningen
Fniss
Med en bilaga.
.....................
Var uppmärksam
____
Mats Olov Löfving
Ajaj, nu är det kokta fläsket stekt för tanten!Fniss
Med en bilaga.
.....................
Var uppmärksam
____
Mats Olov Löfving
Min Ex-svärmor gjorde så flera gånger / vecka när hon inte mådde bra. Fast jag sagt att hon kunde ringa eller smsa när hon behövde. Jag blev så rädd vid ett tillfälle att jag skällde ut henne (såg ett ansikte i ett mörkt köksfönster och höll på att få en hjärtinfarkt typ).Någon knackade på mitt vardagsrumsfönster i mörkret, jag kan eventuellt ha fått skrämselhicka och rutit "What?! Fuck the fuck off!" Kollegorna skulle ha fått chocken, jag svär Aldrig på engelska! Det låter så fånigt från mig tycker jag.
Visade sig att någon letade efter en annan lägenhet i huset, men man knackar väl för fan inte på folks fönster en stormig höstnatt?! Skärp sig!
Utskällning med all rätt! Det är ju fan så skrämmande - visst kan en bemöda sig om att gå runt och knacka på dörren som en vanlig människa?Min Ex-svärmor gjorde så flera gånger / vecka när hon inte mådde bra. Fast jag sagt att hon kunde ringa eller smsa när hon behövde. Jag blev så rädd vid ett tillfälle att jag skällde ut henne (såg ett ansikte i ett mörkt köksfönster och höll på att få en hjärtinfarkt typ).
Hon mådde/ mår väldigt dåligt psykiskt och jag försökte hålla kontakten med henne eftersom mitt ex inte klarade det.Utskällning med all rätt! Det är ju fan så skrämmande - visst kan en bemöda sig om att gå runt och knacka på dörren som en vanlig människa?
Nu framgår det ju inte på vilket sätt ex-svärmor inte mådde bra. Men det här var ju en helt vanlig främmande människa. Jag pysslade visserligen i fönstret just då så han såg mig väl, men ändå!
Fi fan o.oNågon knackade på mitt vardagsrumsfönster i mörkret, jag kan eventuellt ha fått skrämselhicka och rutit "What?! Fuck the fuck off!" Kollegorna skulle ha fått chocken, jag svär Aldrig på engelska! Det låter så fånigt från mig tycker jag.
Visade sig att någon letade efter en annan lägenhet i huset, men man knackar väl för fan inte på folks fönster en stormig höstnatt?! Skärp sig!
Nej nej, det är hemskt.Löksoppa är ju fantastiskt. Gratinerad med vitt bröd simmande i soppan och täckt med ost blir det ännu bättre!
”Ge oss en förklaring inom 72 timmar!”Fniss
Med en bilaga.
.....................
Var uppmärksam
____
Mats Olov Löfving
Pah, fruktansvärt ont i magen. Ingen aning om varför. Icke maginfluensa, matförgiftning eller liknande. Bara ont. Nu går jag och katten och sover igen.