Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elektrisk fråga! Har köpt fina fönsterlampor men eftersom fönstret är så högt så räcker sladden inte ner till uttaget. Vill inte ha fula skarvsladdar hängande mitt på fönstret. Hade alltså behövt byta sladdar till längre. Sladdar går ju att köpa men hur fan byter man? Lampaffären skrattade typ åt mig. Är detta nån slags allmänbildning jag har missat? Går alltså inte att byta utan att ta loss själva kontakten (och skruva tillbaka igen), se bild på lampjäveln
Visa bifogad fil 23995
Jag befattar mig inte med sådant trots att jag teoretiskt vet hur man gör. Särbon eller den lokala elektrikern får fixa.
Sitter i jobbets lägenhet på Gran Canaria med familjen och väntar på lunch som maken håller på med Ungarna la sig i sängen med surfplattorna och jag passar på att göra lite jobb. Varit nere vid poolen ett par timmar och efter vi ätit blir det strandpromenaden och kolla närområdet
Så... HEMSKT det låter!
Byta sladd på en lampa gick vi igenom i grundskolan.Elektrisk fråga! Har köpt fina fönsterlampor men eftersom fönstret är så högt så räcker sladden inte ner till uttaget. Vill inte ha fula skarvsladdar hängande mitt på fönstret. Hade alltså behövt byta sladdar till längre. Sladdar går ju att köpa men hur fan byter man? Lampaffären skrattade typ åt mig. Är detta nån slags allmänbildning jag har missat? Går alltså inte att byta utan att ta loss själva kontakten (och skruva tillbaka igen), se bild på lampjäveln
Visa bifogad fil 23995
Byta sladd på en lampa gick vi igenom i grundskolan.
Köp en sladd där det redan finnsDet ska även på sån där strömbrytare. Tänk om huset brinner upp?
Tror vi även gjorde detDet ska även på sån där strömbrytare. Tänk om huset brinner upp?
Tror vi även gjorde det
Hade också varit nervös