Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trodde jag skulle bli bra idag. Bedrog mig visst.
Äta före kvällsfodring finns inte på kartan... Äta överlag är mest slöseri, men jag är ändå hungrig ?

Mina nya honor från Thailand kom idag. De är så fina
Den vita tjejen
20190115_175303.webp

Beställde en sulky som vi ska ha med oss när vi reser om rvå veckor. Plockar upp den ur lådan för att testa den och ser då att ena bakhjulet är avknäckt :meh: vafan liksom.... Mailade till kundservice eftersom det inte låg med någon retursedel i lådan heller. Får hoppas på ett jäkligt snabbt svar så jag hinner få ut en ny innan vi ska resa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
6 194
Senast: Lyan
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 130
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar