Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör du egen?Vilar upp mig efter en långpromenad och dricker hemmabryggt Chai-te.
Hemkommen från besök hos föräldrarna och sedan en hundpromenad i mörker och regn. TÄNK vad härligt det blir när det är ljust ute till i alla fall kl 18 !!
?????Eh, nej... det är inte ljust nu
/mvh från Jämtland
?????
Här gick solen ner kl 15:53 idag, så det lär nog dröja ett bra tag här också...tyvärr.Solen går ner här en bra bit innan kl 18, vid kl 15 och det kommer att dröja innan det är ljust så länge
Vilket är det värsta med att jobba här... mitten på december till slutet på januari är väldigt jobbiga här. Det var ännu värre förra vintern när jag var ännu längre norrut.
Här gick solen ner kl 15:53 idag, så det lär nog dröja ett bra tag här också...tyvärr.
Eh, nej... det är inte ljust nu
/mvh från Jämtland
Nix. Ingen snö alls här. Vi har haft ca +4 grader och regn idag.Ni har väl inte så mycket snö heller? Det är ju iaf bra här, den gör det ju lite ljusare.
Här gick solen ner kl 15:53 idag, så det lär nog dröja ett bra tag här också...tyvärr.
Vi passerade kl 16-strecket idag, en liten delseger! Jag har också varit ute och stirrat på små embryon till snödroppar för att försöka tvinga upp dem med viljekraft. Samtidigt har vi fortfarande meteorologisk höst, så det kanske är lite väl optimistiskt att hoppa över en årstid.
Det har dock varit gråmulet, blåsigt och regnigt mest hela dagen, så hade jag inte maniskt följt tabellen i "solens upp- och nedgång" så hade jag knappt märkt att solen varit över horisonten ändå. Men jag väljer att tänka positivt!