R
Raderad medlem 68338
Jag är nere på stan. Mina middagsgäster kommer kl 19! Joråsåatt eee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo . Det är ju både fördelar och nackdelar med att bo lite off.Ändå smidigt att inte kunna ta sig iväg så lätt! Lättare att stå emot plötsligt sig liksom
Har du tur så har de kanske fixat maten tills du kommer hem.....Jag är nere på stan. Mina middagsgäster kommer kl 19! Joråsåatt eee
Jag brukar så havre i en glassburk.Letar kattgräs och lösningar på hur man kan odla det. Går sådär. Kommit fram till att jag behöver en fin skål att odla i. Får bli ett besök i second handbutikerna i stan, en liten hjärtformad skål vore väl gulligt!
Lagar mat! Citron och lime kyckling med fänkål och vitlök. Potatis till. Sen inlagda egna päron (lime och ingefära) med lakritsgrädde till
Jag brukar så havre i en glassburk.
Jag har inga glassburkar
Men någon typ av burk har du väl hemma?Jag har inga glassburkar
Borde gå att ordna
De flesta behövs till matlådor.Men någon typ av burk har du väl hemma?
Det är domPäronen lät jättegoda
Det är dom
Gjorde dem.i somras. Vanlig sockerlag som kokades med riven färsk ingefära och limeskivor. Legat i lagen sedan dess, tagit perfekt smakRecept?
Måste man inte veva fram dem ganska ofta?Jag har lärt mig ikväll att det är ett gustavianskt väggur jag vill ha ! Jag älskar guldet och dekorationerna (ofta rosetter, rosor, osv) och en sådan klocka hade matchat min guldspegel så fint..... Så länge den inte är antik bör priset ligga på 3-400 kr, så ingen förmögenhet precis....