Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lärt mig ikväll att det är ett gustavianskt väggur jag vill ha ! Jag älskar guldet och dekorationerna (ofta rosetter, rosor, osv) och en sådan klocka hade matchat min guldspegel så fint..... Så länge den inte är antik bör priset ligga på 3-400 kr, så ingen förmögenhet precis....
Min mamma tycker också att de är gräsliga, men jag har alltid varit en "guldtjej" . Det är tur att vi tycker olika.... Helst ska man ha VÄLDIGT udda smak, och vilja ha det ingen annan vill ha, så blir grejerna billigare.....Ser sådant elände varje sommar när det är auktion är inte riktigt min smak Jag är mer allmoge
Tim?Söndag kväll här nu. Men detta är min fredag. Ledig i två dagar nu
Red en av våra nya hästar på sista ritten idag. Äntligen en cool häst som vi nog snabbt kan sätta i arbete.
Han har dock inget namn än. Det är en clydesdal-korsning, valack, 10 år, stencool... förslag? (namn som fungerar på engelska)
Ingen aning.Måste man inte veva fram dem ganska ofta?
Stor, söt och snällHan har dock inget namn än. Det är en clydesdal-korsning, valack, 10 år, stencool... förslag? (namn som fungerar på engelska)
Ska gå och handla, är så o-pepp pga den lilla snö som föll i natt...