Haft en väldigt bra kväll med spatema och ska nu krypa ner i rena lakan så borde sova som en stock snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick en liiiiten låda... i den... en miniatyr-piedestal! Alltså skojar ej. Den var 30 cm!
Mailat företaget en bild på produktbeskrivningen (den skulle vara 80 cm) SAMT en bild på miniatyrpjäsen framför en tumstock
Vilket jävla skämt assååååå
jaaaa!Kan man fa en bild pa pedistalen OCH glaskupan (har skulle en smiley som inte kan halla sig for skratt passa bra)
Dessa pidestaler är ju nästan lika underhållande som den blå micronFick en liiiiten låda... i den... en miniatyr-piedestal! Alltså skojar ej. Den var 30 cm!
Mailat företaget en bild på produktbeskrivningen (den skulle vara 80 cm) SAMT en bild på miniatyrpjäsen framför en tumstock
Vilket jävla skämt assååååå
Kanske går att förlänga fötterna?
Kanske går att förlänga fötterna?
Jag blev grundligt BernerSennenpussad igår hos grannen, deras två "björnar" är totalt galna i mig (nån som är förvånad?) Båda skulle sitta i mitt knä SAMTIDIGT, gick "sådär" så dom fick alternera och hålla sig lugna medan jag åt (orkade inte laga mat och grannen hade gjort lasagne).Är på event. En av kompisarna har sina hundar med, så före middagen smet vi in på hennes rum för lite hundpussar.
Är nu grundligt labradorpussad i hela ansiktet och livet känns mycket roligare igen
BernerSennen är urmysiga verkligenJag blev grundligt BernerSennenpussad igår hos grannen, deras två "björnar" är totalt galna i mig (nån som är förvånad?) Båda skulle sitta i mitt knä SAMTIDIGT, gick "sådär" så dom fick alternera och hålla sig lugna medan jag åt (orkade inte laga mat och grannen hade gjort lasagne).
Jag har ju blivit varnad för att just BernerSennen inte är några krambjörnar, HA säger jag bara, dom fullkomligt älskar att bli kramade och kramat tillbaks.
FANNS den i olika storlekar - och du har råkat få fel - eller hur gick det där till???