Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är kanske lite naiv men jag hoppas verkligen att det blir bättre för jag vill egentligen inte byta jobb.Äh fy vad trist! Så jäkla dumt att det ska strula. Hoppas på att det löser sig för dig på bästa sätt!
Ta en kopp te eller bubbelvatten eller vad som! Eller alkoholfri vin men det kanske man ska undvika också?Ser jag ett till glas rödvin börjar jag nog grina!
Jag och hunden har ramlat ihop i en hög i soffan efter att ha varit ute och motionerat hästen Nu blir jag nog kvar här resten av kvällen!
Ta en kopp te eller bubbelvatten eller vad som! Eller alkoholfri vin men det kanske man ska undvika också?
Så....vad blev det????Ooooookej nu är Budbee här om typ 2 min! Håll tummarna för att jag INTE för en till jävla värdelös glaskupa Hade ju dock nästan varit HUMOR om jag fått det
Så....vad blev det????
Fick en liiiiten låda... i den... en miniatyr-piedestal! Alltså skojar ej. Den var 30 cm!
Mailat företaget en bild på produktbeskrivningen (den skulle vara 80 cm) SAMT en bild på miniatyrpjäsen framför en tumstock
Vilket jävla skämt assååååå
Du måste tala om vad du får för svar!Skjut mig! Kommer ge upp nu
Du måste tala om vad du får för svar!
Åhhhhhhhhhh,kan du inte lägga in en bild på dom lurviga,ser skit häftiga ut.
Åhhhhhhhhhh,kan du inte lägga in en bild på dom lurviga,ser skit häftiga ut.
Fick en liiiiten låda... i den... en miniatyr-piedestal! Alltså skojar ej. Den var 30 cm!
Mailat företaget en bild på produktbeskrivningen (den skulle vara 80 cm) SAMT en bild på miniatyrpjäsen framför en tumstock
Åh herregud vilken fars det utvecklat sig till! Glaskupan måste ju typ gå över minipiedestalen
Jag dör!Fick en liiiiten låda... i den... en miniatyr-piedestal! Alltså skojar ej. Den var 30 cm!