R
Raderad medlem 68338
Så mysigt! Skål! @bettysmatte !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Jag aker och koper "forkylnings piller" senare i dag. I forebyggande syfte. Atminstone far de mig att kunna andas under en forkylning sa det skadar inte att ha hemma.
Blev inget möte, det korvade ihop sig ordentligt på eftermiddagen, nu skulle jag snacka med chefen på måndag istället.Men fy. Hoppas att mötet med chefen gick bra! Kan ju berätta att jag också blivit kallad till möte med chefen en gång (i höstas typ), och där framkom det att chefen fått för sig att jag inte jobbade ordentligt. När vi pratat igenom allt och jag förklarat vad jag gör, hur jag gör det och varför det blir som det blir kring det jag gör, så hade han plötsligt ändrat uppfattning till raka motsatsen. Efter det mötet så har vi jättebra kommunikation kring allt och han är tydlig med att han är extremt nöjd med hur jag sköter jobbet Så ja, om det är så att det är trassel för dig pga missförstånd så borde det ju finnas alla möjlighet att reda ut det, bara chefen är någorlunda vettig.
Äh fy vad trist! Så jäkla dumt att det ska strula. Hoppas på att det löser sig för dig på bästa sätt!Blev inget möte, det korvade ihop sig ordentligt på eftermiddagen, nu skulle jag snacka med chefen på måndag istället.
Ringde pappa när jag var på väg hem från jobbet och vräkte ur mig allt som hänt de två senaste dagarna, hade det inte varit för en viss körning hade jag troligen ringt en annan åkare och sett mig om efter annat jobb. Trivs bra i övrigt med kollegor/kunder, men körningarna måste ju fungera.
Inte första gången jag blir inkallad för möte med chefen... blir väl å ringa å blanda in facket igen också... för som det är nu är det totalt kaos.
Min har varit sån till och från. Jag har då löst det genom att sätta i laddkabeln och starta om telefonen.Nu tar mobilen ingen laddning
Min har varit sån till och från. Jag har då löst det genom att sätta i laddkabeln och starta om telefonen.
Vad fint du har i fönstret, med ljusstaken och fåglarna !
Jag har en trasmatta. Från början vit, rosa och lila. Numera tvättad så många gånger att den är i princip vit. Dock är den väldigt sällan vit eftersom hunden - varje gång mattan är nytvättad - kliver in och sätter smutsiga tassavtryck på mattan. Jag vet faktiskt inte varför jag har den kvar överhuvudtaget. Den ligger mer i tvättmaskinen än på golvet.....Paus i städningen. Borde hämta in hunden från hundgården men då blir hemmet smutsigt igen eftersom vi har blötsnö som verkar ha som uppgift att färga mina golv (Ja, han ska givetvis få komma in. Och ja, det är livet med hund och barn men låt mig njuta några minuter av ett städat hem för imorgon kommer det inte synas )
Vad fint du har i fönstret, men ljusstaken och fåglarna !
När man vill vara lite högtidlig och citerar bibeln "vårt dagliga vin giv oss idag".. och ngn måste påpeka att det faktiskt står BRÖD och inte vin. Man bara ok är ändå inte direkt BOKSTAVSTROENDE, ser mer helheten.