Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
*Pust* nu måste jag ta paus...
Håller på att plocka bland böckerna O_o Jag måste verkligen rensa ut en hel del, för usch hur det ser ut i bokhyllorna :nailbiting: Men det är ett ångestfyllt uppdrag :crazy::( Jag vill ha alla kvar, men det går faktiskt inte längre (om vi inte flyttar och köper ett större hus).
Eller som kära far uttryckte sig - du behöver fler väggar i ditt hem :cautious:
:D
FB_IMG_1547198964218.webp

Försökt få undan så mycket som möjligt nu på förmiddagen så åt ingen riktig frukost och det i kombination med pyttelite sömn känns nu i kroppen.
Bara att skriva denna texten är som en bedrift 😴
Det är iaf fint soligt ute och lagom med blåst.

Hämtat bilen. Verkstan frågade om jag har mårdskydd på försäkringen men det tvivlar jag på. Glömde kolla villkoren. Igår googlade jag vad man kan göra så jag åkte och köpte en spray mot mårdar samt tvättade bilen. Hoppas att det hjälper.

Känner mig duktig.
Har dels sanerat mig själv, nu också dammsugit, moppat med linoljesåpa, duschat blommor, dammat och dessutom masat mig ner till förrådet och rensat lite. Dessutom har jag gjort en mumsig grekisk paj till imorgon då jag får besök av lite löst folk.

Nu har jag hällt upp ett glas rödvin, skål! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
7 004
Senast: Sleepan
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar