Ligger i soffan och lyssnar på ljudbok medan maken städar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns på stories. Min kollega kom dock på att jag snarare ser ut som en gycklare på ett medeltida gästabud
Det blåser lite väl mycket här nu
Ajdå! Verkar bli en redig storm i norr, når den även er?
Det är riktigt illa redan nu (det är kl 2-varning för hela Jämtland). Det här kommer nog bli den värsta jag varit med om här uppe. Jag ska verkligen inte säga att jag är rädd men nog känner jag ett obehag av den vind som är nu... och det värsta är inte här ännu om prognosen stämmer. Jag är 15km från fjällranden så vi får nog en rejäl kyss.
Medelvinden på Åreskutan är 38m/s med 50m/s i byarna.
Oj! 50m/s är inte lite... håll i dig!
Just böcker tycker jag är helt omöjligt att rensa bland. Blir mest att jag bara flyttar runt dem*Pust* nu måste jag ta paus...
Håller på att plocka bland böckerna Jag måste verkligen rensa ut en hel del, för usch hur det ser ut i bokhyllorna Men det är ett ångestfyllt uppdrag Jag vill ha alla kvar, men det går faktiskt inte längre (om vi inte flyttar och köper ett större hus).
Eller som kära far uttryckte sig - du behöver fler väggar i ditt hem
Håll i hatten !!Det är riktigt illa redan nu (det är kl 2-varning för hela Jämtland). Det här kommer nog bli den värsta jag varit med om här uppe. Jag ska verkligen inte säga att jag är rädd men nog känner jag ett obehag av den vind som är nu... och det värsta är inte här ännu om prognosen stämmer. Jag är 15km från fjällranden så vi får nog en rejäl kyss.
Jisses! Glad att jag inte skulle längre än till Ånge idagDet är riktigt illa redan nu (det är kl 2-varning för hela Jämtland). Det här kommer nog bli den värsta jag varit med om här uppe. Jag ska verkligen inte säga att jag är rädd men nog känner jag ett obehag av den vind som är nu... och det värsta är inte här ännu om prognosen stämmer. Jag är 15km från fjällranden så vi får nog en rejäl kyss.