Läs om läs rätt
Jag är alltså dödstrött pga konstant jobb och läste fel... därav tillägget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läs om läs rätt
Någon gång ska man lyckas!Städat i förrådet i över två timmar idag. Har aldrig riktigt fått till det där men nu vart det faktiskt mycket bättre! Sen har jag bakat bullar och sitter nu och glufsar i mig dessa. De vart ovanligt lyckade, precis lagom av allt och mjuka och sådär lite degiga, eller alltså inte torra som de blir ibland när jag har gjort.
Usch! Du kan inte vänta med några måsten tills sambon är tillbaka och det förhoppningsvis är lite lättare med allt? Hoppas att allt går bra med proven!Just nu är det kaos i min hjärna. Sambon åker till Danmark i en vecka imorgon, så då blir jag själv med båda hundarna som ska rastas var för sig. Lägenheten och bilen behövs städas och jag måste verkligen iväg och sortera skräp. Behöver också ringa Coop angående nytt medlemskort, samt slå ytterligare en signal till fk.
Sedan måste bilen puts väck innan den sista denna månaden. Inte bestämt mig om den ska säljas eller skrotas än . Men så blir det ännu en process att leta efter en ny bil, vill inte vara utan för länge med tanke på hundarna.
Värst är ändå stressen över morgondagens prov som jag inte läst på inför, samt att jag missade ett prov förra veckan som måste göras denna vecka vilket jag givetvis inte är redo för heller. Och som att det inte räcker så väntar jag på resultat på ett apsvårt prov som jag misslyckades med första gången...
Nej det är inte kul att vara mig just nu alls
Håller tummarna att det löser sig snabbt och smidigt ❤Ska ta tag i allt som arbetslöshet innebär. Samla ihop alla förbaskade papper som A-kassan vill ha och hoppas att de räcker. Försöka logga in på A-kassan och rapportera. Sidan har legat nere hela dagen igår.
Scanna internet på jobb för att ha något att rapportera till AF som jag ska träffa imorgon.
Suck. Kan inte bara nån slänga ett jobb på miog. Att vara 60-årig sköplig arbetslös tant är inge kul.
Ska ta tag i allt som arbetslöshet innebär. Samla ihop alla förbaskade papper som A-kassan vill ha och hoppas att de räcker. Försöka logga in på A-kassan och rapportera. Sidan har legat nere hela dagen igår.
Scanna internet på jobb för att ha något att rapportera till AF som jag ska träffa imorgon.
Suck. Kan inte bara nån slänga ett jobb på miog. Att vara 60-årig sköplig arbetslös tant är inge kul.
Hade som sagt anställt dig direkt!
Vad heter den och vart kan man streama den?