Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag gillade pajen - låter gott - INTE att det "blåser satan".....Skinkpaj i ugnen. Sista av julskinkan som får lite nytt piff ihop med broccoli och getost
Ute blåser det satan..
Förbaskat att jag trotdde att det var tinat alldeles bredvid trappsteget ut.
Det var det inte. Nu har jag en axel som känns - efter en högst oplanerad hastig viftning när jag föll.
Försöker peppa mig inför morgondagens vikariejobb. Jättemysig klass men jag hoppas min allmänna status är bätte än idag.
Men å andra sidan planerar jag inte att dra i mig en halvflaska bubbel och dito mängd rödtjut ikväll så prognosen kan nog sägas vara god?
Den blev jättegod! Hade i lite rosmarin också, blev bra ihop med getosten. Havremjöl i skalet blir bra med och väldigt gottAlltså, jag gillade pajen - låter gott - INTE att det "blåser satan".....
Överväger att gå och lägga mig - jag är trött. Här var det storm inatt så jag låg vaken typ hela natten. Av okänd anledning är jag med familj + kusiner i sommarhuset (vi åkte ut hit inatt). Det finns inga lampor längs vägarna här och jag är mörkrädd
Under natten hade det tydligen blåst ner ett och annat träd över vägarna här, området består av året-runt-boende (förutom oss då), så det har varit någon form av såga-isär-ramlade-träd verksamhet här idag
Skrev ett inlägg men tänkte att det får bli en egen tråd istället
Dubbelt grattisGrattis till mig! Både för att jag vaknat upp 1 januari utan bakfylla och till mig själv på min födelsedag