Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lagt halva dagen på att försöka få ordning på min överdimensionerade, helt öppna bokhylla. Jag har inte tillräckligt med grejer för att fylla ut den på ett vettigt sätt och det blir både plottrigt och konstigt tomt i hyllorna. Längtar efter ett hyllsystem med stängd förvaring!

Förbaskat att jag trotdde att det var tinat alldeles bredvid trappsteget ut.
Det var det inte. Nu har jag en axel som känns - efter en högst oplanerad hastig viftning när jag föll. :meh:

Försöker peppa mig inför morgondagens vikariejobb. Jättemysig klass men jag hoppas min allmänna status är bätte än idag.
Men å andra sidan planerar jag inte att dra i mig en halvflaska bubbel och dito mängd rödtjut ikväll så prognosen kan nog sägas vara god? :D

Överväger att gå och lägga mig - jag är trött. Här var det storm inatt så jag låg vaken typ hela natten. Av okänd anledning är jag med familj + kusiner i sommarhuset (vi åkte ut hit inatt). Det finns inga lampor längs vägarna här och jag är mörkrädd :nailbiting:

Under natten hade det tydligen blåst ner ett och annat träd över vägarna här, området består av året-runt-boende (förutom oss då), så det har varit någon form av såga-isär-ramlade-träd verksamhet här idag :grin:

Förbaskat att jag trotdde att det var tinat alldeles bredvid trappsteget ut.
Det var det inte. Nu har jag en axel som känns - efter en högst oplanerad hastig viftning när jag föll. :meh:

Försöker peppa mig inför morgondagens vikariejobb. Jättemysig klass men jag hoppas min allmänna status är bätte än idag.
Men å andra sidan planerar jag inte att dra i mig en halvflaska bubbel och dito mängd rödtjut ikväll så prognosen kan nog sägas vara god? :D

Nu förstår jag inte vad du menar? :confused: :angel: :D

Aj på axeln :( :down:

Överväger att gå och lägga mig - jag är trött. Här var det storm inatt så jag låg vaken typ hela natten. Av okänd anledning är jag med familj + kusiner i sommarhuset (vi åkte ut hit inatt). Det finns inga lampor längs vägarna här och jag är mörkrädd :nailbiting:

Under natten hade det tydligen blåst ner ett och annat träd över vägarna här, området består av året-runt-boende (förutom oss då), så det har varit någon form av såga-isär-ramlade-träd verksamhet här idag :grin:

Låter mysigt! :D Faktiskt!

Fick precis en trofé att jag haft mitt konto här på buke i 15 år.
Annars lyssnar jag på stormvindarna som får hela huset att gunga och så ska jag natta sonen. Sen hoppas jag hinna spela lite tv-spel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
6 766
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar