Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blåser som tusan här också, termometern visar 4 gr varmt men är ändå jättekallt när man går ut

Försöker komma på vad jag kan hitta på, har redan städat eller rättare sagt röjt lite och så gick energin ur mig. Funderar på att göra mig lite te.

Upptäckte precis funktionen ”mål” i Google-calendar, hur bra som helst! Man bara klickar på mål, hur ofta, ungefär hur länge, och så planerar den in själv tillfällen i ens kalender! Så nu tänkte jag prova en månad med målen:

• städa tre gånger per vecka i ca 15-30 minuter
• gå en promenad på 30 minuter tre gånger per vecka
• ta mina mediciner varje dag

Upptäckte precis funktionen ”mål” i Google-calendar, hur bra som helst! Man bara klickar på mål, hur ofta, ungefär hur länge, och så planerar den in själv tillfällen i ens kalender! Så nu tänkte jag prova en månad med målen:

• städa tre gånger per vecka i ca 15-30 minuter
• gå en promenad på 30 minuter tre gånger per vecka
• ta mina mediciner varje dag
kanske ska prova det med

Katten är utmattad
25A3AAD8-5926-41CE-B1EB-F01089C3781A.webp

Sitter och försöker vara kreativ och göra en egen kalender för 2019. Går sådär. Är rätt sugen på att köpa en färdig istället. Men jag vill använda min plottermaskin och göra nåt kul i papper och med vinylklistermärken.
Inspirationen är på noll just nu. Kollar Pintererst för inspo, hjälper föga.
Kollat på happy planer? Det kanske kan ge lite inspo.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
6 766
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar