Så dom finns inte i diesel version?Alla går på gröna pumpen, 95 oktan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så dom finns inte i diesel version?Alla går på gröna pumpen, 95 oktan.
Hon frågade ju om bensin ...Så dom finns inte i diesel version?
Leta gran med kikareIdag har vi letat gran. Jag ställde mig med kikare och sonderade terrängen. Hittade en fin en. Tog med en gammal pulka att dra motorsåg och gran på.
Passade på att fixa granris att lägga vid båda entréer också.
Sen kan jag och hunden åkt pulka. Helt normalt när man närmar sig 40...
Sen har vi julstädat, lagat mer julmat, slagit in paket och däckat i soffan med en film.
Sambon gjorde sjukt god mat också.
Aha!Hon frågade ju om bensin ...
Leta gran med kikare
Eller så tar man bara en topp på en redan avsågad granFördel att bo på en höjd lite öppet. Slipper man vandra runt i evigheter och leta.
Haha ingen aningmen den kändes inte som en diesel vid körning@alazzi kollade du så att det inte är en diesel? För säkerhets skull ...
Ja, man kan ju missa granen för all skog eller var talesättet tvärtom?Fördel att bo på en höjd lite öppet. Slipper man vandra runt i evigheter och leta.
Det är en elhybrid och när jag kollar på Toyotas sidor så finns elhybrid bara som bensinare. Men jag kollar imorgon.Så dom finns inte i diesel version?
Det var otroligt segt verkligen, vi brukar inte heller spela men köpte nu bara för att bonusdottern sålde. Du kan se det på bingolotto.seFast nära skjuter inget vildsvin @Mirre ... har också en Bingolotto menjösses vad seeegt och jag dom aldrig köper annars.
Men missade fram till 4:ans bingo för haft bastukväll. Välbehövligt men det går att kolla va om man har vunnit? Vart ser man det?
Jag är avundsjuk!För första gången på länge får vi äntligen en vit jul! Så länge den inte får för sig att försvinna över natten
Det var många år sedan sist Så det är min tur!Jag är avundsjuk!
Det var många år sedan sist här med Men okej, det är din tur, jag får hoppas på bättre tur nästa årDet var många år sedan sist Så det är min tur!
Jag säger åt kung Bore Så länge han dröjer sig kvar imorgonDet var många år sedan sist här med Men okej, det är din tur, jag får hoppas på bättre tur nästa år
God julJag säger åt kung Bore Så länge han dröjer sig kvar imorgon
Eller förresten, imorgon ... Jag menar senare idag. Det är den 24 december nu!
God Jul alla kära bukare!