Vad gör vi? Del XCV

Aaah! Jag får psykbryt på mig själv! Sitter och designar tryck till makens brorsbarn. Jag tänkte skriva deras namn och göra nån kul figur till. Gissa vad jag sitter och gör?
Jo, en bil till pojken och blommor till flickan :banghead: Hur kreativt är det? Nog för att de håller rätt hårt på könsrollerna i den familjen men jag behöver ju inte förstärka det ännu mer..

Behöver tips på vad jag kan göra på tösens tröja istället för blommor! Fyrverkerier i glitter? Det borde väl bli fint?

Kan de inte få bil och blommor, båda två?

Kan de inte få bil och blommor, båda två?

Det får inte plats.. Eller ja, men då blir det så vansinnigt pilligt. Tror dessutom att pojken(s far :meh:) inte skulle uppskatta det.
Jag funderar på att göra allt i glitter. Barn gillar väl glitter? De är 4 och 6 år (tror jag :o). Flickan äldst.

Kanske ska göra nåt helt neutralt till båda, stjärnor? Kan göra massor med glittriga stjärnor!

Det får inte plats.. Eller ja, men då blir det så vansinnigt pilligt. Tror dessutom att pojken(s far :meh:) inte skulle uppskatta det.
Jag funderar på att göra allt i glitter. Barn gillar väl glitter? De är 4 och 6 år (tror jag :o). Flickan äldst.

Kanske ska göra nåt helt neutralt till båda, stjärnor? Kan göra massor med glittriga stjärnor!

Stjärnor är fint!

Eller en glittrig julgran?

Kommer direkt :laugh:
Ja, det verkar som att E45 norrgående var helt avstängd imorses och snökaos med följd av inställd lokaltrafik påminner mig om Västtrafik..

Du får gärna börja plocka direkt framför vår trapp :angel: :D

Jo, det var lite kaos kring Brunflo på förmiddagen... tydligen en tradare som fått problem :meh: och igår var det någon bil som dragit in i några rödljus inne i stan så de var trasiga.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
7 112
Senast: movi
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 990
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka