Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man ju hoppas det får dem att avstå. Men är man räddare för V än SD är det ju något jävligt snett.Tror en hel centerrörelse kommer att kräva att huvuden ska rulla.
Det finns en djup och innerlig avsky för SD i hela organisationen.
Dotter plus pojkvän kom hem och var hungriga. Men inget av det jag kunde erbjuda duger. Pojkvännen är väldigt kräsen. Så nu ska de gå och handla själva.
Helst äter killen schnitzel, Nuggets eller Currywurst och det har jag aldrig på menyn.
7 + en balja till mina landisarHur många kar har du nu ?
Kolakakor lyckade. Chokladsnittar misslyckadeSaffrans blobbar klara!
Nu blir det kolakakor och chokladsnittar
? jag tycker det är rätt begränsat särskilt när jag själv inte gillar den matenKräsen?
? jag tycker det är rätt begränsat särskilt när jag själv inte gillar den maten
Vi fick dåligt vatten i lilla karet, så vi bytte 50% av vattnet, fyllde upp fullt och bytte 50% igen.På jobbet var det ett väldans gnäll på flera personer. Och chefen var knappt där
Fick veta av morsan att en av mina stora malar har dött i stora karet, så något är knas där Fick rådet av en vän i föreningen att göra 50% vb i karet, några dar nu. Så det gjorde jag efter middagen. Hittade en till stor mal död, så nu har jag inga kvar. Alla har dött på några dar Morsan vill att vi ska köpa nya, men det går inte förrän karet är OK igen. Så nu har jag bytt ca 50% av vattnet där, och försökt att slamsuga botten.
I morgon är det jobb igen, fick byta ledig dag pga att jag ska till Vuxenhab på torsdag. Äntligen! Har bara väntat i 2½ år sedan remissen skrevs från Psyk...
Vi funderade på att dra till Åre i helgen, men jag hade hoppats på lite mindre snö... maken blir glad i alla fallBara att komma hit, vi har gratis självplock Stopp på flera ställen längs E45 tydligen och stadsbussarna i Östersund har ställt in helt.