Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har skolat om några plantor men avbröt innan jag var klar. Jag har slut på energi för dagen. Så nu sitter jag i fåtöljen och jäser.

Jag vet, men vill inte ha det svaret.

Sen är ju steg 2 att fråga en kompis om jag får låna hennes transport. Hästägarens transport får jag inte dra (och det får inte hon heller). Men kompisen är lättare att fråga.

Skicka ett sms och fråga.

Hej,

Jag skulle hemskt gärna vara med på en hoppträning datum xx om det är ok för dig och jag kan låna släp av y. Är det okej för dig? Trevlig kväll, Maggan!

Du vågar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 544
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 658
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 744
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka