Jag vill oxå haDet regnar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill oxå haDet regnar
Borde kanske ligga i ”stör-tråden” men
Visa bifogad fil 28710
Detta var igår kväll. Hur det ser ut idag är censurerat...
Här ska det regna MYCKET till helgen. Hoppas verkligen att det utlovade regnet kommer!!Det regnar
Det ska regna här med i helgenHär ska det regna MYCKET till helgen. Hoppas verkligen att det utlovade regnet kommer!!
Här ska det regna MYCKET till helgen. Hoppas verkligen att det utlovade regnet kommer!!
Skicka gärna hit också. Det är torrt överallt och det finns inte en droppe i prognosen.Det ska regna här med i helgen
Samma här, det behövs verkligen!Här ska det regna MYCKET till helgen. Hoppas verkligen att det utlovade regnet kommer!!
OUCH ... Det gor ont! Somnade du i solen?
Här medSamma här, det behövs verkligen!
Missmatcha, lager på lager etc..Snickaren skickar förslag på stuckaturer. Alla är ju fina! Kaoz. Blir svårt att välja
Jag är en fegis och törs inte fråga om jag får åka och hoppträna med medishästen i helgen.
Jag vet, men vill inte ha det svaret.Gör det det värsta som händer är ”nej”
Jag vet, men vill inte ha det svaret.
Sen är ju steg 2 att fråga en kompis om jag får låna hennes transport. Hästägarens transport får jag inte dra (och det får inte hon heller). Men kompisen är lättare att fråga.