Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snickaren hörde av sig och verkade inte nöja sig med mina öhm "vetenskapliga" mätningar inför stuckaturen, så nu kommer han i ottan imorgon och gör sina egna mätningar. Kanske bra iofs :angel: :p

Helt slut
Jobba imorgon med sen helg
Ska inte göra ett jota höll jag på att säga men jag ska städa lite i helgen bara

Haft en dålig natt/morgon, så jag stannade hemma från jobbet idag...
Efter mkt velande fram och tillbaka har jag bestämt mig. Ska åka med till Örebro auktionen på lördag. Fast det blir ju jobbigt. En hel dag, vi åker 7.30 från U-a och kommer hem runt 22tiden... Mkt folk och trängsel

Ska snart åka in till stan och träffa advokaten. Hoppas att jag förstår tillräckligt mycket. Advokattyska är inte mitt ämne. Min bästa vän har lovat att vara standby om jag behöver hennes hjälp.
Sov uselt i natt. Fitnessklockan klockade 2,27 timmars sömn...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 622
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA