Jag är synskInte riktigt men nåt åt det hållet .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är synskInte riktigt men nåt åt det hållet .
Nu gick en till budgivare in i leken och höjde! Ska be min kompis gå på visningen ikv
Fullt förståeligt.Jag har inte så mycket energi över idag. Det kostade på att både åka till tandläkaren och till frisören, förutom att jag också jobbade.
Haha! Sambons dotter hade kikat på hemnet på ngt hus någon mil härifrån. Villa m pool för 1,4 utgångspris. Inget jättestort och liksom inget super-wow-hus. Men helt ok ändå och utvecklingsbart första hus man inte behöver avlida estetdöd under tiden man ska börja fixa. Det mesta är hyfsat nyfixat.Tydligen svinmycket folk på visningen nu och nån la in 2,7!
Jag reagerar sällan på felstavningar i sociala media, men uttrycket "still fullt" fick till och med mig att reagera. Ordbilden blev så väldigt annorlunda jämfört med målordet (stilfullt).
Presentkort?Pappa har bett om den sedvanliga myyycket exakt detaljerade önskelistan inför födelsedag. Jag är så trött ch kommer inte på vad som skulle vara ngt bra. Kom på att en klocka kanske vore lämpligt. Har ingen och har inte haft på evigheter. Började glo runt och insåg att jag är för petig. Hittar ingen snygg klocka som inte kostar en månadslön typ.
Vad fan vill man önska sig egentligen?
Det jag skulle behöva är väl sånt som jag måste prova och välja själv..
Presentkort?
Kanske lite tråkigt, men om du tex skulle få ett presentkort på en klädaffär kan du ju gå dit och prova o kolla själv, och sen skicka bilder på det du köpte och tacka för presenten/presenterna