Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på besked på hundvakten. Fick åka in akut med sin son, måste få besked om hur det går inom en kvart, så jag vet om jag ska jobba hemifrån eller ej.

Lillan somnade och jag väntar på paketleverans, så får bli plock och städ inne så länge och en promenad senare istället

Ska äta lite glass, det är ju ändå måndag lixom

E401CBF5-32A5-4C74-A119-044B5816B2DC.webp

Följer med spänning budgivningen på en etta i huset. 21 kvm, lägre takhöjd än min, inte fullt så välbevarad. Visning ikväll men redan ganska hektisk budgivning med 4 budgivare och bud över 2,5 mille. Bådar ju gott!

Senast ändrad av en moderator:
Varför kommer alla bra saker i klump? Varför kan det inte spridas lite? Har FÖR många bra saker på g och jag vet att jag måste tacka nej till några. Ska man följa hjärta eller hjärna? :confused:

Gått promenad med hund och barn. Gick förbi hästen och fixade höpåsar, sprayade blåspray på hästens sår och fyllde på vatten. Så otroligt skönt att ha gångavstånd till stallet!!
Nu ska jag passa på att baka tårtbotten, ungen fyller ett år imorgon! :crazy::love::)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 599
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 045
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar