Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar helt otroligt, och inte särskilt sannolikt, att du skulle träffa spik/skruv/annat vasst såpass ofta :confused: ?

Jag hade 13 punkteringar på två år (för 15 år sedan) på mina privata bilar. Inte helt oberoende men ganska. Sedan dess en enda ytterligare. Oftast skruv och spik i däcket. Hästskosöm en gång också :-)

Ibland samlar sig händelser på underliga vis.

Det lustiga är att det sammanföll med att jag då arbetade med utveckla mjukvara för däcktrycksövervakning….

Men däckverkstäderna är bra på att plugga hål från spikar och skruv, kostar bara några hundra.

Inte jag heller, men nu drommer jag om just den kannan ... Trots att den inte passar nagonstans i mitt hus ... VILL HA! Tur den ar for dyr. :cautious:

Men eller hur, det är samma här! Jag har inte ett displayskåp eller någonting ens, jag vill bara ha den. :D

Eh, tror ni jag EGENTLIGEN har användning för allt porslin jag köpt?! Rensning a la Marie Kondo funkar inte här, på frågan "Does this bring me joy?" är svaret "ja" gällande de flesta prylar :laugh: :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 791
Senast: tanten
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
365
Senast: __sofia__
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: cewe
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 688
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka