Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer tyvärr inte ihåg vem som skrev till mig att föreläsningar och seminarier på distanskurser ofta kan göras när som helst, men den personen hade helt rätt angående min kurs.... :D Så nu vågade jag registrera mig på kursen igår.... :banana: MYCKET litteratur - förhoppningsvis går en del att låna..... :nailbiting:
 
Sitter på jobbet och väntar på att mina muggar med the ska svalna så det går att dricka. Ska testa ett johannesörtsthe som ska vara bra mot dåliga nerver, drack en kopp igår kväll och inbillar mig att jag kände mig lugnare, får se om det håller i sig.
 
Jag har sa otroligt lite att gora pa jobbet i nulaget att det faktiskt ar ganska stressande, da jag oroar mig for att bli ifragasatt gallande hur jag spenderar min tid - vilket ocksa ar strunt egentligen, da chefen ar medveten och jag bara har 4 dagar kvar pa detta projektet (sen 2 veckors semester!) och chansen att nagon ska marka eller ens bry sig om min latta arbetsborda ar minimal, men anda gar jag runt med denna kapitalismens skuld om att jag inte ar produktiv nog....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 575
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp