Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En sväng till stallet och tömde boxen inför städning och gjorde tillsyn och pysslade om pållan I hagen :love:. Bästa sambon klippte gräset hos morfar (han har med åkbar) men var lite frusen så var uppe och lämnade tröja och for sedan hem och plocka in tvätt som ju inte torkar mer i den råa luften. Men jag viker inte jättehögen prompt idag, blev ett skönt bad istället 😍, lagom denna gång :D. Men nu är det bäst jag hoppar upp; sambon vill med bada och jag ska fixa oss lite kvällis :).
 
Precis hemkommen från en 6 km hundpromenad. Enligt mobilen har jag gått 15000 steg idag och då har jag ändå mest suttit på jobbet.
Och min smartwatch vibrerade på min arm och tyckte jag skulle upp och röra på mig idag - när jag var på affären och handlade :banghead: . Sen tyckte den "din stressnivå är lite hög". Nähä, du säger ju att jag sitter stilla fast jag går!!!!

Körde kundvagn så armen var väl stilla.
 
Placerade ut lite solcellslampor idag. "Fin landningsbana" sa sambon. :cautious: :laugh:

IMG_20210823_212631.jpg
 
Måste fråga experterna. Finns Dollar Store i USA eller heter det Dollar Tree där endast eller är det två olika och båda finns där?
@hastflicka eller någon annan som har koll?

Nu ska jag fortsätta jobba men var bara tvungen att lägga in denna högst relevanta fråga 😂:o

Dollar Store grundades i Jämtland... så det är helsvenskt :laugh:

Edit: Första butiken och centrallagret ligger i samma kommun som jag jobbar i däruppe.
 
Jag och särbon diskuterade hur vi ska göra med att sova hos vem från torsdag till fredag. Hans bil ska till mitt jobb på verkstaden på morgonen och min bil ska besiktigas på morgonen.

Vi får se hur vi löser det problemet
 
Nu är de godnatt här 😅 Har en del att göra imorgon men först ska grabbarna ut i sina hagar. Livet knallar på samtidigt måste jag försöka hinna med ett par timmars läsning imorgon för kommer garanterat inte orka ikväll 🙈
 
Fått svar från rektorn idag, hen svarade ungefär att hen skulle prata med lärarna och påminna dem :up:

Har under en håltimme hållt i (ofrivillig) extramatte för min kompis som har svårt för matte, hon var inte glad :p. Men fick en del gjort iaf :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 976
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 575
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp