Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
47F6B1BD-E19F-4845-9980-A3ED8C1D7C7F.jpeg

Randen är från hörlurarna :laugh: slipat ena hallen, surt nog har jag helt missat att spackla ett par ställen så nu blir det en sväng till med det i stället för att börja måla. Men det finns ju annat att roa sig med 🥴
 
Kom hem för en stund sedan, vilar i soffan innan det är dags för middag. Ska ev få åka på en konferens i september via jobbet, hoppas jag får ett definitivt svar imorgon(ett positivt förstås)! Vill så gärna åka!
I övrigt gör jag inte så mycket, är mest trött. Längtar till fredag då jag tagit långhelg! :laugh:
 
Ligger i en solstol och fotar höns, slöar och luggar varulven på lite löspäls. Jag har inte klippt färdigt men det är en dag i morgon med. Hästarna är avklarade och alla har fått mat utom jag, funderade på om jag skulle ta upp lite potatis men tog med mig grepen till stallet. 🙄
28DB5873-AB37-4382-9049-5488301949A8.jpeg
 
Haft hårda förhandlingar här hemma. Antingen flyttar Herr Grävling eller så flyttar jag.

Kom frän jobbet, gick ut för att plocka tomater och möts av att allt är upp och ner i landen.

Gick in och öppnade en flaska vin och lämnade bedrövelsen.

Karln kom hem.... jag var inte jättelycklig över röran i landen efter allt jobb jag lagt ner.

Nu är allt klart. Herr Grävling söker nya ägare. Någon som vill ha honom?
 
Idag snodde hunden av en i personalen och hade med inne hos mig istället för att hon skulle behöva vara själv (pga dagmatte inte kunde idag). Så tog en liten promenad med henne på fikarasten. Saknar att ha hund men har varken ork eller råd med en hund så får väl passa på att sno andras. Sagt att har han med henne någon annan gång med och jag inte jobbar så får han be "min" personal hojta till så kommer jag och tar en längre promenad istället. Mysigt :)
 
Haft hårda förhandlingar här hemma. Antingen flyttar Herr Grävling eller så flyttar jag.

Kom frän jobbet, gick ut för att plocka tomater och möts av att allt är upp och ner i landen.

Gick in och öppnade en flaska vin och lämnade bedrövelsen.

Karln kom hem.... jag var inte jättelycklig över röran i landen efter allt jobb jag lagt ner.

Nu är allt klart. Herr Grävling söker nya ägare. Någon som vill ha honom?
Har karln fångat in den :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 575
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp