Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i solen med dessa gullefjunen som sällskap: :love::love::love:
20210823_112110.jpg
 
Varit och lämnat in alla saker till gamla jobbet.
Kändes lite jobbigt innan men trevligt när jag var där.
Mina kollegor hade skramlat till ett presentkort på granngården som avslutsgåva 😍. Det ska komma på mail men har inte dykt upp ännu, ej heller bekräftelsen till han som ordnat. 🙈
Men det kommer när det kommer. Det är ju inte direkt sällan jag är på granngården 😇.
 
Min rastlösa sida vill sätta magnetlås på skåpen i köket, städa, organisera skafferiet, slänga lådor, och hänga om en dörr. Min lite mer förnuftiga sida vill rita, måla naglarna, eller kolla film i soffan.
Är velig och gör inget av dem, sitter här och funderar på vad jag vill göra...
 
Svampen rensad och lunch intagen. En kopp till kaffe på de här om jag ska orka med ett zoom möte också. De är redan igång och tjafsar på Messenger trots att de är en vecka kvar till vi börjar .. De är sura över att de förlagt obligatorisk undervisning till lärocenter och campus 🤨 Orkar inte ens bry mig om de just nu. Skit samma de handlar om en gång i veckan några timmar på eftermiddagen ..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 573
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp