Innebär i och för sig att jag aldrig kommer att ha råd, men det är okej. Vilka FANTASTISKA skapelser!Åh, MYCKET bättre!
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innebär i och för sig att jag aldrig kommer att ha råd, men det är okej. Vilka FANTASTISKA skapelser!Åh, MYCKET bättre!
Tack
Haha nej, insåg det också, får nöja mig med att scrolla och drömmaInnebär i och för sig att jag aldrig kommer att ha råd, men det är okej. Vilka FANTASTISKA skapelser!
Försöker låta bli att köpa en sådan här tekanna.
.Visa bifogad fil 75874
Alltså, jag dricker inte ens te.Lätt att låta bli att köpa när du tänker på att du ska diska den också...
Ring kommunjägaren. Den personen tar hand om det där på ett nafs.Ska givetvis planera Herr Grävlings flytt innan. Vi bor i mitt i ett samhälle så det är inte bara att vräka Herr Grävling. Mem Grävlingen ska flytta snarast möjligt
Alltså, jag dricker inte ens te.
Men eller hur, det är samma här! Jag har inte ett displayskåp eller någonting ens, jag vill bara ha den.Inte jag heller, men nu drommer jag om just den kannan ... Trots att den inte passar nagonstans i mitt hus ... VILL HA! Tur den ar for dyr.
Alltså, jag dricker inte ens te.
Antagligen. Men tre gånger, tre olika däck, på samma bil på två månader. Det är fan maximal otur..Där ligger så mycket skit ute på vägarna så en skruv sitter där säkert.eller en vass sten kan orsaka det med
Det verkar helt otroligt, och inte särskilt sannolikt, att du skulle träffa spik/skruv/annat vasst såpass ofta ?Antagligen. Men tre gånger, tre olika däck, på samma bil på två månader. Det är fan maximal otur..
Det verkar helt otroligt, och inte särskilt sannolikt, att du skulle träffa spik/skruv/annat vasst såpass ofta ?
Det verkar helt otroligt, och inte särskilt sannolikt, att du skulle träffa spik/skruv/annat vasst såpass ofta ?
Inte jag heller, men nu drommer jag om just den kannan ... Trots att den inte passar nagonstans i mitt hus ... VILL HA! Tur den ar for dyr.
Men eller hur, det är samma här! Jag har inte ett displayskåp eller någonting ens, jag vill bara ha den.
Fyra grader..... (eller, nåja, nu har det nog gått upp till fem grader..... )
Och de senaste dagarna har vi sedan haft strålande sol och dryga 20 grader på dagen.... Jätteskönt, men man blir inte klok på hur man ska klä sig....Sju grader här och det har varit sex grader som kallast
Och de senaste dagarna har vi sedan haft strålande sol och dryga 20 grader på dagen.... Jätteskönt, men man blir inte klok på hur man ska klä sig....
Jo inland har man det tyvärr . Dagen efter mamma hade varit och lagat ett stenskott som spruckit iväg lite, fick hon ett nytt .Antagligen. Men tre gånger, tre olika däck, på samma bil på två månader. Det är fan maximal otur..