Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar helt otroligt, och inte särskilt sannolikt, att du skulle träffa spik/skruv/annat vasst såpass ofta :confused: ?

Jag hade 13 punkteringar på två år (för 15 år sedan) på mina privata bilar. Inte helt oberoende men ganska. Sedan dess en enda ytterligare. Oftast skruv och spik i däcket. Hästskosöm en gång också :-)

Ibland samlar sig händelser på underliga vis.

Det lustiga är att det sammanföll med att jag då arbetade med utveckla mjukvara för däcktrycksövervakning….

Men däckverkstäderna är bra på att plugga hål från spikar och skruv, kostar bara några hundra.
 
Inte jag heller, men nu drommer jag om just den kannan ... Trots att den inte passar nagonstans i mitt hus ... VILL HA! Tur den ar for dyr. :cautious:

Men eller hur, det är samma här! Jag har inte ett displayskåp eller någonting ens, jag vill bara ha den. :D

Eh, tror ni jag EGENTLIGEN har användning för allt porslin jag köpt?! Rensning a la Marie Kondo funkar inte här, på frågan "Does this bring me joy?" är svaret "ja" gällande de flesta prylar :laugh: :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 575
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp