Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan… läser att ”munspelsmannen” har gått bort. En hemlös man som ofta spelade runt Stureplan. Han bjöd alltid upp mig till dans på gatan sena krogkvällar. Så härlig person.
En gång tappade min kompis sin plånbok utanför pressbyrån då kom han springande efter henne för att lämna tillbaka den.
RIP 💔

Nej men! Han som varit ett stående inslag i stadsmiljön i alla år. RIP :heart
 
Det går sådär med förkylningen, är lite mindre konstant trött i kroppen i dag men istället har bihåleinflammationen dragit igång. :cautious: Min mens kommer förmodligen imorgon och jag är mindre road av den fina kombinationen som detta innebär.

Däremot - min köksassistent har kommit. Blev en Bosch MUM5. Vill baka bröd, men har noll jäst hemma, men något borde jag väl kunna hitta på. Är lite lagom aktivitet att testa den lite. Däremot höll jag på att dö och fick gå och lägga mig och sova en timme efter att jag hade packat upp den :banghead:
 
Tyckte 10 m renoveringstapet lät tillräckligt med god marginal, sen kom jag på hur höga väggar är :laugh: nu försöker jag slipa bort strukturen från gamla tapeten som både vägrar spaltas och rivas 😏
Hur högt till tak har du? 😆
Mer än 10 m?
När jag målade stuckatur fick jag stå på stege MED högklackat för att nå. Oklart att jag ens överlevde? :rofl: Jag har bara typ 3,80…
 
Borde jobba men tog en paus och kikade lite på TikTok får upp massor med hästar från auktione från kill-pens eller vad de heter och vet inte vad jag ska tycka. Vissa öden är så hemska andra. Skulle bara vilja ta vissa hästar och nödslakta dem på plats :cry: Vissa är ju helt återställda får som tur är se flera som är välmående efteråt men det skär i hjärtat.

Nope tillbaks till jobb massor att göra

Ska äta en delicatoboll bara... kom in en säljare med dessa och tråkigt för nya kollegan attjag fick dem när jag var själv här... Moahahahaha more for me :D
 
Ringde Compricer för att kolla om pappa skulle kunna få ett bättre elavtal, då fixade killen jag ringde till ett nytt till mig i bara farten, kommer tjäna 2700 kr/år. Och jag trodde att jag hade bindningstid kvar. Det går bra nu! :D
För några dagar sen tecknade jag om två försäkringar och tjänade rätt bra på det också. Dom är fasen bäst! (Nej, jag är inte anställd, bara imponerad!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 576
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp