Grattis @athena_arabians
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Ledsen och arg pÄ mig sjÀlv för att jag Àr det... nÀrmaste slÀkten tyckte att det inte var vÀrt mödan att komma ihÄg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lÀrt mig vid det hÀr laget men efter att vi pratade rÀtt mycket kring mammas död trodde jag vÀl att de kanske skulle börja bry sig men inte.
Fast det Àr vÀl just dÀrför de behöver en dokumentansvarig och dÀrför du har ett jobb? För att fÄ fram resterande? I de projekt jag varit med i Àr det mer regel Àn undantag att dokumentation saknas sÄ det fÄr man nog rÀkna med.Japp, Arbetsuppgiften Àr fan mig omöjlig. jag gjorde en audit och de saknar 10% av dokumentationen pÄ jobbet. Jag Àr inte beredd att vara dokumentansvarig pÄ ett sÄnt stÀlle som saknar nÀra 700 dokument pÄ 6 mÄnader nÀr projektet ska pÄgÄ i 4 Är till.
det saknas dokumentation dÄ och dÄ i alla projekt. men inte pÄ denna skala. och inte den klassens dokument som saknas nu. Jag kan Äterskapa en del av dokumenten. vissa fÄr jag rita frÄn scratch eller rekonstruera. men hur Äterskapar jag ritningar pÄ armering i byggnader? nÀr ritningar och instruktioner saknas?Fast det Àr vÀl just dÀrför de behöver en dokumentansvarig och dÀrför du har ett jobb? För att fÄ fram resterande? I de projekt jag varit med i Àr det mer regel Àn undantag att dokumentation saknas sÄ det fÄr man nog rÀkna med.
TrÄkigtLedsen och arg pÄ mig sjÀlv för att jag Àr det... nÀrmaste slÀkten tyckte att det inte var vÀrt mödan att komma ihÄg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lÀrt mig vid det hÀr laget men efter att vi pratade rÀtt mycket kring mammas död trodde jag vÀl att de kanske skulle börja bry sig men inte.
Grattis i efterskott, sÄ ledsen att de inte kom! hoppas du fÄr en bra dag iallafall.Ledsen och arg pÄ mig sjÀlv för att jag Àr det... nÀrmaste slÀkten tyckte att det inte var vÀrt mödan att komma ihÄg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lÀrt mig vid det hÀr laget men efter att vi pratade rÀtt mycket kring mammas död trodde jag vÀl att de kanske skulle börja bry sig men inte.
MÄste bara frÄga, har inte ni typ nÄgon sorts Code of Conduct ni ska följa eller nÄt annat dokument som ni skrivit under om att inte skriva negativa saker om eran arbetsplats offentligt?det saknas dokumentation dÄ och dÄ i alla projekt. men inte pÄ denna skala. och inte den klassens dokument som saknas nu. Jag kan Äterskapa en del av dokumenten. vissa fÄr jag rita frÄn scratch eller rekonstruera. men hur Äterskapar jag ritningar pÄ armering i byggnader? nÀr ritningar och instruktioner saknas?
Har inte skrivit pÄ nÄgot ÀnMÄste bara frÄga, har inte ni typ nÄgon sorts Code of Conduct ni ska följa eller nÄt annat dokument som ni skrivit under om att inte skriva negativa saker om eran arbetsplats offentligt?
Men du vill kanske ha nĂ„got nytt jobb i framtiden? Ăr sĂ„ förvĂ„nad över att folk skriver skit om sina arbetsplatser offentligt, framtida arbetsgivare finns överallt.Har inte skrivit pĂ„ nĂ„got Ă€n
Stort grattis pÄ födelsedagen!Ledsen och arg pÄ mig sjÀlv för att jag Àr det... nÀrmaste slÀkten tyckte att det inte var vÀrt mödan att komma ihÄg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lÀrt mig vid det hÀr laget men efter att vi pratade rÀtt mycket kring mammas död trodde jag vÀl att de kanske skulle börja bry sig men inte.
à h tack! Det fÄr stÄ pÄ datorn dÄSka kila ivÀg och köpa Trocadero bl.a., till hopp-em som börjar 10:50 (SVT1).