Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Sitter och kan inte slappna av, ska till lÀkaren imorgon ingen. De sÀger att det Àr ingen fara men de vill kolla mer.
I morgon tÀnkte jag sÀga upp mig frÄn jobbet för jag trivs inte i den miljön som de har dÀr. HR bönar och ber att jag ska stanna men jag vill inte. Allt Àr bara för mycket just nu. Och jag har ingen lust att mÄ sÀmre Àn vad jag gör idag.
 
Sitter och kan inte slappna av, ska till lÀkaren imorgon ingen. De sÀger att det Àr ingen fara men de vill kolla mer.
I morgon tÀnkte jag sÀga upp mig frÄn jobbet för jag trivs inte i den miljön som de har dÀr. HR bönar och ber att jag ska stanna men jag vill inte. Allt Àr bara för mycket just nu. Och jag har ingen lust att mÄ sÀmre Àn vad jag gör idag.
SÀga upp dig? Igen? Du började ju nyss
 
MÄste Àlska en god irish alltsÄ! Det Àr av nÄgon mÀrklig anledning nÀstan omöjligt att hitta hÀr. O_o

Folk dricker vĂ€l inte det pĂ„ brittiska öarna? KĂ€nns som ett amerikanskt pĂ„hitt typ. Som jag fattar var det ett gĂ€ng frusna amerikaner som blev bjudna pĂ„ ngt liknande pĂ„ en flygplats pĂ„ Irland och sen tog hem idĂ©n till usa dĂ€r de typ utvecklade den till en ”drink”.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

SamhÀlle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan Àr att klara mig frÀmst pÄ...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
HÀstvÄrd Jag Àr lite fundersam gÀllande en av vÄra hÀstar, ett 18-Ärigt islandssto. Hon har under en ganska lÄng period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
KatthÀlsa Jag har tvÄ innekatter, steriliserade honkatter, syskon frÄn samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var Ätta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag Àr 38 Är och det slÄr aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör sÄhÀr" frÄn dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp