Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÀga upp dig? Igen? Du började ju nyssSitter och kan inte slappna av, ska till lÀkaren imorgon ingen. De sÀger att det Àr ingen fara men de vill kolla mer.
I morgon tÀnkte jag sÀga upp mig frÄn jobbet för jag trivs inte i den miljön som de har dÀr. HR bönar och ber att jag ska stanna men jag vill inte. Allt Àr bara för mycket just nu. Och jag har ingen lust att mÄ sÀmre Àn vad jag gör idag.
Japp, Arbetsuppgiften Àr fan mig omöjlig. jag gjorde en audit och de saknar 10% av dokumentationen pÄ jobbet. Jag Àr inte beredd att vara dokumentansvarig pÄ ett sÄnt stÀlle som saknar nÀra 700 dokument pÄ 6 mÄnader nÀr projektet ska pÄgÄ i 4 Är till.SÀga upp dig? Igen? Du började ju nyss
MÄste Àlska en god irish alltsÄ! Det Àr av nÄgon mÀrklig anledning nÀstan omöjligt att hitta hÀr.Jahapp det var inte igÄr man sörplade i sig en irish coffe! HÀrlig afton pÄ kvarterets gÄgata. Har nu slÀntrat hem.
MÄste Àlska en god irish alltsÄ! Det Àr av nÄgon mÀrklig anledning nÀstan omöjligt att hitta hÀr.
MÄste vara sÄ, men det kÀnns ju ÀndÄ som en rÀtt klassisk drink. SÀrskilt efter en middag i en hotellbar och liknande.Folk dricker vÀl inte det pÄ brittiska öarna? KÀnns som ett amerikanskt pÄhitt typ
MÄste vara sÄ, men det kÀnns ju ÀndÄ som en rÀtt klassisk drink. SÀrskilt efter en middag i en hotellbar och liknande.
Jag menar ju det!Ja det Àr ju en klassisk hotelldrink
LÄter som vÀderprognosen pÄ Star FMJag Àlskar för övrigt beskrivningen av morgondagens vÀder hÀr!
"Clouds, then sun."
Det Àr allt, samt tempen dÄ.
Jo jag stoppar i den med.Du kan vÀl ta med dig sladden?