Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis petat i mig lite kvällsfika och försöker nu motstå det godis som finns i köket. Vet att jag mest vill ha godis pga trötthet, men med tanke på vad klockan är så vore det onekligen lämpligt att faktiskt sova lite. Kan i alla fall för första gången på länge se fram emot att gå till jobbet imorgon. Idag hade vi det supertrevligt. Är fortsatt glad åt nya supertrevliga kollegan, imponerades ännu en gång av hur snabbt en av de andra nykomlingarna blivit riktigt duktig och äntligen är tempot lite lugnare också. Hoppas det fortsätter såhär.

Åtminstone den här veckan borde bli bra, hyfsat lugnt tempo, bra väder och på fredag får vi tårta eftersom chefen höll med mig om att vi förtjänar det :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp