athena_arabians
Trådstartare
Gosar på TV-soffan med födelsedagspresenten jag fick för ett år sedan (bästa presenten ever enligt mig, inte alltid enligt husse ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte på min skärm?Tittar på Idol och funderar på varför alla deltagare är helt röda i ögonen när de står framför juryn. Kanske något med ljuset som gör det
Ring 112!Usch... Har så ont inne i bröstkorgen och gör ont att andas.
Har kännt mig ledsen idag utan anledning... nästan börjar gråta flera gånger fast jag vet inte varför..
Tack för omtanken men det är nog ingen fara. Det har lugnat sig lite nu. Tror det är en del av min ångest.Ring 112!
Ok, ångest har sänt mig till hjärtintensiven. men ta bröstsmärtor på allvar.Tack för omtanken men det är nog ingen fara. Det har lugnat sig lite nu. Tror det är en del av min ångest.
Nä man ringer bara 112 om det är akut akut, annars ringer man 1177Ring 112!
Bröstsmärtor + Andningsproblem ÄR akut. jag ringde 1177 med mild bröstsmärta och 1177 skickade ambulans utan att tveka. det var bara en ångestattack. Men de chansar inte och det ska ingen annan göra.Nä man ringer bara 112 om det är akut akut, annars ringer man 1177