Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis petat i mig lite kvällsfika och försöker nu motstå det godis som finns i köket. Vet att jag mest vill ha godis pga trötthet, men med tanke på vad klockan är så vore det onekligen lämpligt att faktiskt sova lite. Kan i alla fall för första gången på länge se fram emot att gå till jobbet imorgon. Idag hade vi det supertrevligt. Är fortsatt glad åt nya supertrevliga kollegan, imponerades ännu en gång av hur snabbt en av de andra nykomlingarna blivit riktigt duktig och äntligen är tempot lite lugnare också. Hoppas det fortsätter såhär.

Åtminstone den här veckan borde bli bra, hyfsat lugnt tempo, bra väder och på fredag får vi tårta eftersom chefen höll med mig om att vi förtjänar det :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 983
Senast: manda
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 236
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
818
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30