Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Giv mig styrka!

Chefen är här och han tassar på tå och vågar inte ta ögonkontakt.

Vi ska snart dra igång med nya systemet så får vi se hur det går.

Jag är redo att bita huvudet av någon + att ag glömt insulinsprutan hemma så det suger ännu mer att jag måste åka hem och hämta den på lunchen :arghh: :banghead:

Det går bra nu
 
Det verkade ju som katterna ville sova inne i natt. Till klockan 3 tydligen då hankatten väckte mig med sitt jamande. Han satte klorna I fötterna på mej två gånger med 😆. Sen gav han upp. Nästa gång, 5, strax före larmen ringer var det istället honkatten som satte klorna I mina fötter 😆. Ikväll blir det fasen tidigare sänggång och katter ute inatt.
 
Tydligen hade en kollega föreslagits adoptera bort barnen istället för en liten schemaändring på jobbet tex. Vart fan är det på väg?! Vård- och omsorgsdirektören är så vidrig så jag får fan högt blodtryck bara jag ser hans jävla nylle. Nä jag gjorde verkligen rätt som lämnade skeppet. Alla gånger så rätt!!
 
Ledsen och arg på mig själv för att jag är det... närmaste släkten tyckte att det inte var värt mödan att komma ihåg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lärt mig vid det här laget men efter att vi pratade rätt mycket kring mammas död trodde jag väl att de kanske skulle börja bry sig men inte.

Så trist agerande! :(

Alldeles oavsett så stort grattis till dig! 🎈 🥳
 
@athena_arabians :heart :heart :heart
geology-cake.webp
 
Känns tomt på jobbet utan kollegan.
De håller på och byter fönster på våningen ovan, jäklar vad det väsnas. O_o Lär bli iskallt här när alla fönster är borta, jag måste nog ta med mig varmare kläder i morgon.

Chefen har inte synts till sedan han flydde i panik när han kom på att kollegan skulle sluta och det blev obekvämt för honom. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp