Då är ju batteritid ett ickeproblem.Jo jag stoppar i den med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är ju batteritid ett ickeproblem.Jo jag stoppar i den med.
Nej, snarare då nätetDå är ju batteritid ett ickeproblem.
Skräp!Usch, hjärtklappning och svårt att ta djupa andetag. Hej ångesten!
Så trist! ❤Ledsen och arg på mig själv för att jag är det... närmaste släkten tyckte att det inte var värt mödan att komma ihåg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lärt mig vid det här laget men efter att vi pratade rätt mycket kring mammas död trodde jag väl att de kanske skulle börja bry sig men inte.
Så trist! ❤
Men stort grattis!
Men! . Grattis!!!!Ledsen och arg på mig själv för att jag är det... närmaste släkten tyckte att det inte var värt mödan att komma ihåg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lärt mig vid det här laget men efter att vi pratade rätt mycket kring mammas död trodde jag väl att de kanske skulle börja bry sig men inte.
Ledsen och arg på mig själv för att jag är det... närmaste släkten tyckte att det inte var värt mödan att komma ihåg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lärt mig vid det här laget men efter att vi pratade rätt mycket kring mammas död trodde jag väl att de kanske skulle börja bry sig men inte.
Trist släkt ju!Ledsen och arg på mig själv för att jag är det... närmaste släkten tyckte att det inte var värt mödan att komma ihåg min födelsedag, som vanligt. Jag borde ha lärt mig vid det här laget men efter att vi pratade rätt mycket kring mammas död trodde jag väl att de kanske skulle börja bry sig men inte.