Så sant, men jag föredrar att vara förberedd om det är problem.Ibland blir det fel utan att det finns en avsikt bakom det. Min första lön från kommunen strulade (vilket de förstås rättade även om det tog lite tid).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sant, men jag föredrar att vara förberedd om det är problem.Ibland blir det fel utan att det finns en avsikt bakom det. Min första lön från kommunen strulade (vilket de förstås rättade även om det tog lite tid).
Så är det förstås, men jag har levt flera år från krona till krona och då MÅSTE lönen komma i tid, annars halkar räkningarna och det kan få konsekvenser. Det finns liksom ingen legit ursäkt tänker jag, i så fall får AG betala ut en beräknad summa samma dag och lösa resten senare.Ibland blir det fel utan att det finns en avsikt bakom det. Min första lön från kommunen strulade (vilket de förstås rättade även om det tog lite tid).
Så är det förstås, men jag har levt flera år från krona till krona och då MÅSTE lönen komma i tid, annars halkar räkningarna och det kan få konsekvenser. Det finns liksom ingen legit ursäkt tänker jag, i så fall får AG betala ut en beräknad summa samma dag och lösa resten senare.
4,9 km fick vi ihop. Och sen en överlycklig hund när han hittade A här hemma! Nu är jag inloggad på rätt zoom och äter frukost i väntan på kursstarten
Förlåt om jag lät vass, är en hjärtefråga här tydligen.Jag menar inte att det är okej.
Det gjorde min första lön på nuvarande jobb med, men lönen kom in en eller två dagar sent. HR hade inte skickat anställningsavtalet till lönIbland blir det fel utan att det finns en avsikt bakom det. Min första lön från kommunen strulade (vilket de förstås rättade även om det tog lite tid).
Svarar mig själv, igår kunde man skönja en tunn cirkel runt betthelvetet. Så var inställd på att ringa VC idag, men nu har det mesta bleknat ganska mycket? Ingen cirkel kvar och inte speciellt rött. Känner mig villrådig!Jävla skit, upptäckte en fästing på höger skinka (ganska högt upp, så nästan höft antar jag). Andra denna sommaren, och den här hade nog tyvärr suttit lite längre och det var lite mer ilsket rött. Får hålla koll på om fanskapet växer eller inte närmaste dagarna. Suck.
Leta fram lönespecar för ett år bakåt, Gå inte med på att vänta på lönen, Leta Fram anställningskontrakt. kolla upp företaget angående lönsamhet.
Ibland blir det fel utan att det finns en avsikt bakom det. Min första lön från kommunen strulade (vilket de förstås rättade även om det tog lite tid).
HJälper inte med ett år bakåt då det inte är samma företag. Ingen lön juni-julipga av sjuksrivning = ingen lönespec. Den kommer dessutom mitten i månaden EFTER lön.
Har redan ifrågasatt denna.
Vem säger nej till att vara hundvakt till en pappisHaft första möte med njurläkaren. Fått en massa besked och information. Får remiss för att skapa en fistel i armen för dialysen. Det var en större grej än jag trodde. Behöver ligga kvar över natten. Det betyder att jag måste ha hundvakt.
Nåväl. den dagen den sorgen.