Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter kolapopcorn och spanar efter sandaler som jag kan ha på våra bästa kompisars bröllop om 3 veckor. Jag insåg nyss att detta bröllop kommer att gå av stapeln samma dag som jag firar 10-årsjubileum med Skottland, det känns väldigt fint! Hade jag inte flyttat hit den 18 september 2011 hade jag inte träffat varken bruden, brudgummen eller min sambo. Och hade jag inte träffat min sambo så hade inte bruden och brudgummen träffat varandra. Med andra ord tycker jag att vi alla ska ge mig en stor klapp på axeln för att det blev som det blev och för att de nu ska gifta sig! :angel: :D
 
Gör det! Jag ska försöka göra samma sak imorgon… det är ju bara dumheter att de ska ”hålla” mig kvar när jag vill sluta… byter inom samma region så det finns inget krav om 3 månaders uppsägning men de kör på det ändå :down:
Heja heja! Jag har två månaders uppsägningstid, men också 4 veckor semester kvar (tog inte ut allt i somras och lite sparat sen tidigare)... Får se vad det resulterar i.
 
Dricker en kopp te och kollar lite på nätet. Var egentligen på jakt efter ett nytt nattlinne eftersom det nuvarande är helt sönderanvänt, men råkade istället få syn på ett par träningstights som verkar helt perfekta. Hade i princip gett upp att hitta några som slutar precis nedanför knät i roligare färger än svart, men så plötsligt dök det upp ett par! Måste undersöka om de är lika fina IRL som på nätet :cautious:
 
Äter kolapopcorn och spanar efter sandaler som jag kan ha på våra bästa kompisars bröllop om 3 veckor. Jag insåg nyss att detta bröllop kommer att gå av stapeln samma dag som jag firar 10-årsjubileum med Skottland, det känns väldigt fint! Hade jag inte flyttat hit den 18 september 2011 hade jag inte träffat varken bruden, brudgummen eller min sambo. Och hade jag inte träffat min sambo så hade inte bruden och brudgummen träffat varandra. Med andra ord tycker jag att vi alla ska ge mig en stor klapp på axeln för att det blev som det blev och för att de nu ska gifta sig! :angel: :D
Kolapopcorn???

I övrigt, det är ibland lite häftigt att se resultaten av sina val i backspegeln: om jag inte hade si, så hade kanske inte ditt och datt hänt och i slutänden är en där en är som en följd av just alla dessa val och händelser. Livet! ❤
 
Kolapopcorn???

I övrigt, det är ibland lite häftigt att se resultaten av sina val i backspegeln: om jag inte hade si, så hade kanske inte ditt och datt hänt och i slutänden är en där en är som en följd av just alla dessa val och händelser. Livet! ❤
Japp, guds gåva till folket! (nåja...) Brukade vara mina go to-biosnacks men nu kan man ju inte gå på bio, så jag tänker att jag fortsätter äta dem på hemmaplan :D

1630273299544.webp


Var håller du till nuförtiden förresten, på tal om livsval? 😊
 
Alltså det här med karantän i all sin (min) ensamhet kan inte vara nyttigt... Jag har just legat och fnissat åt samma skämt i cirka 45 minuter. Ligger alltså och småkluckar av skratt, rakt ut i tystnaden, sisådär en gång i minuten eller hur ofta jag nu kommer att tänka på det. Och då drack jag inte ens vin till middagen... Tror det är dags att sova nu :angel:
 
Igår gjorde jag iordning datorn, uppdaterade zoom och hade länkar framme. Sen när jag var på väg att somna så uppdaterade den sig alldeles av sig själv? :cautious: Men jag kunde ju ändå inte sova så jag gick upp och gjorde om allt nu. Om 45 min kommer fluffet och vi hinner då med iaf 1 h promenad innan min kursstart kl 9.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 594
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
723
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp