Tog en promenad i naturområden i närheten sedan handlade jag. Glömde dock köpa frukostmat till imorgon.. Så går det när jag handlar utan lista.
Nu ska jag iaf dammsuga!
Nu ska jag iaf dammsuga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ur och penn har hållare för örhängen, såna som står på fot och är väl runt 30 cm stor åt båda hållen. Mina är nerpackade just nu så har ingen bild men de är rätt snyggaSitter och googlar inspiration till förvaring för örhängen. Går sådär. Hittar inget jag känner att Yes, den vill jag ha/göra!
Har en canvastavla som jag sytt fast knappar och hänger smyckena på dem, men den är typ full nu. Behöver nåt annat just till örhängen. Både stickor och fish hooks.
Vem var det som körde då, för du kan väl aldrig bli arg dobbis?Resultatet av en massa regnade i Skåne,tungt lastad bil o arg förare
Visa bifogad fil 76063
Äsch då, det ser inte sååå farligt ut. Platta till groparna lite och nästa år kommer de inte synas alls.Resultatet av en massa regnade i Skåne,tungt lastad bil o arg förare
Visa bifogad fil 76063
Vet du något om el Mustangen?Jag kör alltid som en vägbuse så vågar inte ens tänka på vad den slurpade i sigoch som grädde på moset låg det ju en 3,5l V6 i den eller om det var en 8a, det var en Usa variant