Har inte en enda typ. Jo en men den ligger under tandköttet än. Jättetacksam!Jag har fyra visdomständer, ingen av dem krånglat eller behövt vård. Jag är lyckligt lottad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte en enda typ. Jo en men den ligger under tandköttet än. Jättetacksam!Jag har fyra visdomständer, ingen av dem krånglat eller behövt vård. Jag är lyckligt lottad
Nej,som hundägare tittar jag inte på sådana,blir bara avundsjukVet du något om el Mustangen?
Svår att dra transport med om inte annat. Men jag röstar för köp!Vill köpa en sportbil. Känns osmart
Fågelskådning är jag inte mycket för, men fint porslin däremot... !Funderar på att åka en sväng… tänk om jag kan se den där gladan igen?
Börjar bli som min far, som åker runt och kollar på fåglar hela dagarna
Och har har börjat köpa fint porslin som min mor
ÄLSKAR sommarens återkomst! Jag hade städat bort alla sommarkläder i +10 och regn tidigare i veckan och var så lycklig när jag kunde plocka fram ett par shorts igen har sprungit runt i shorts och bh hela dagen och faktiskt fått lite färg!
Jag vill med köpa sport bil. Är trött på vara förnuftigVill köpa en sportbil. Känns osmart
Konstant pissregn i 20 timmarSommarens återkomst?!!!?!?!??!!!!!!?????
Konstant pissregn i 10 timmar!
Det rann in vatten i stallet igår. Tack och lov inte från taket, men när det regnar riktigt mycket översvämmar det utanför dörren och rinner över tröskeln....Konstant pissregn i 20 timmar
Och det regnar in i min lada
Du kan då inte bo på samma planet som vi andra Fasiken dragit på hästen regntäcke varje dag den här veckan för att han fryser precis som matte när de regnarÄLSKAR sommarens återkomst! Jag hade städat bort alla sommarkläder i +10 och regn tidigare i veckan och var så lycklig när jag kunde plocka fram ett par shorts igen har sprungit runt i shorts och bh hela dagen och faktiskt fått lite färg!
Sommarens återkomst?!!!?!?!??!!!!!!?????
Konstant pissregn i 10 timmar!
Eldar i kaminen, dricker kaffe och tittar ut på duggregnet (@Unafraid : Jag FÖRSTÅR inte ens ditt inlägg.... Du måste bo på någon annan planet helt enkelt !) .
Jag bor på planeten Norrland! Shorts, rosé och grillning i solen!Du kan då inte bo på samma planet som vi andra Fasiken dragit på hästen regntäcke varje dag den här veckan för att han fryser precis som matte när de regnar