Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista kvällen i Gbg. Idag har var varit på Aeroseum och Liseberg. Två vändor på Underlandet 🤪 Barnet var inte så sugen på att åka (mkt kö också). Imorgon flyger vi hem och sen ska vi besöka skeppet ”Götheborg”. På söndag skruva kök, 8/9 kommer häll, diskmaskin, ugn och spisfläkt.

Ska måttbeställa två bänkskivor, kommer gråta hela vägen till Ikea 😅

Du får ta hand om han nu istället

Och jag förstår han att han inte orkar ta sig hem igen .De skiftar hela tiden i kroppen efter andra sprutan. Tror han är piggare imorgon.
Jo, han är lite väl mycket "kan själv!" men har fått ordna vätskeersättning och hjälpa till med middag iaf :p Tror också att det kommer vara betydligt bättre imorgon, och det är ju skönt att veta vad allt det här beror på!

Första hela skolveckan avklarad :)

Jag brukar åka med andra (av två) bussen som går på morgonen, dels för att slippa stå bland massa (= max 10) folk och dels för att det är den min kompis åker med.
Nu var bussen före sen och kom efter den jag åker med, vilket betyder att det stod massa människor vid busshållplatsen. En liten tycken sak försökte gå före mig på bussen :cautious:. Jag släppte dock inte förbi honom och sedan öppnades dörren... och puttade bort honom :laugh:
Han svor flera långa ramsor :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 983
Senast: manda
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 236
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
818
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30