Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista kvällen i Gbg. Idag har var varit på Aeroseum och Liseberg. Två vändor på Underlandet 🤪 Barnet var inte så sugen på att åka (mkt kö också). Imorgon flyger vi hem och sen ska vi besöka skeppet ”Götheborg”. På söndag skruva kök, 8/9 kommer häll, diskmaskin, ugn och spisfläkt.

Ska måttbeställa två bänkskivor, kommer gråta hela vägen till Ikea 😅
 
Du får ta hand om han nu istället

Och jag förstår han att han inte orkar ta sig hem igen .De skiftar hela tiden i kroppen efter andra sprutan. Tror han är piggare imorgon.
Jo, han är lite väl mycket "kan själv!" men har fått ordna vätskeersättning och hjälpa till med middag iaf :p Tror också att det kommer vara betydligt bättre imorgon, och det är ju skönt att veta vad allt det här beror på!
 
Första hela skolveckan avklarad :)

Jag brukar åka med andra (av två) bussen som går på morgonen, dels för att slippa stå bland massa (= max 10) folk och dels för att det är den min kompis åker med.
Nu var bussen före sen och kom efter den jag åker med, vilket betyder att det stod massa människor vid busshållplatsen. En liten tycken sak försökte gå före mig på bussen :cautious:. Jag släppte dock inte förbi honom och sedan öppnades dörren... och puttade bort honom :laugh:
Han svor flera långa ramsor :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp