Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förklara?
Du får ta hand om han nu iställetAlltså, åh. Igår fick killen jag träffar sin andra vaccinationsspruta. Idag är han helt utslagen, trött och frös tydligen ordentligt tidigare. Det nämnde han dock inte förrän jag kom hem, innan det hade han åkt hit för att ta hand om hundarna eftersom det blev övertid för mig igen. Han tog dock med grejer för att kunna sova över, för han orkar nog inte ta sig hem igen. Fattar inte hur han kan vara så galet snäll
Nu när min börjar gå överMensvärk alltså. Varför
Du kan få min?Nu när min börjar gå över
För mig har motion alltid hjälp, typ situps. Som jag fattat det är det en muskelkramp och att då träna mildrar smärtorna.Du kan få min?
Haha nej , jag har haft ont tillräckligt nu i 2 dagarDu kan få min?
Det blir alltid sju resor värre för migFör mig har motion alltid hjälp, typ situps. Som jag fattat det är det en muskelkramp och att då träna mildrar smärtorna.
De är den och ruskigt braTittar på En man som heter Ove för första gången. Vad fin den är!
Fi fan :/ Hoppas det löser sig!Känns som det är mycket gnäll från mig i den här tråden, sorry.
Men just nu är jag så arg att jag bara vill grina.
Har i ett svep fått en käftsmäll från gamla jobbet och tappat allt förtroende för mina fackliga företrädare lokalt.
Får se vad facket centralt säger.
Men om vi ska vara positiva så börjar nya jobbet på måndag
Tack och lov för ett liv fritt från min tidigare arbetsgivare.
Hoppas att alt blir bättre!Känns som det är mycket gnäll från mig i den här tråden, sorry.
Men just nu är jag så arg att jag bara vill grina.
Har i ett svep fått en käftsmäll från gamla jobbet och tappat allt förtroende för mina fackliga företrädare lokalt.
Får se vad facket centralt säger.
Men om vi ska vara positiva så börjar nya jobbet på måndag
Tack och lov för ett liv fritt från min tidigare arbetsgivare.