Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo så sett håller jag med att det känns mer abrupt slut eftersom iaf inte jag har badat ute sen juli .Men det här året måste vara extra eller? Inte jämfört med alla år säkert och nu vet jag inte hur det ser ut i hela landet (men en del områden har ju verkligen varit drabbade av extremväder) men här känns det lite som om sommaren tog slut på en dag typ, hann det ens bli augusti? Regn behövs och några extrema temperaturer är ju inte önskvärda, men det här känns liksom överdrivet åt andra hållet. Hoppas det kan bli en fin höst så småningom. Det är en deppig årstid som det är när man vet var den slutar (en miljon dagar i kompakt mörker ).
Aha låter trevligt! . Men så pass höga kan de alltså bli, sedär! Åh vad kul för dig!Hon lever på sin söthet ibland
Det är en estnisk ras, jag tycker de påminner om grova, stora halvblod. Det är 9 st i verksamheten där jag är medryttare, och de är ca 165-180cm i mankhöjd, stora hovar, korta ben haha.
Men känns lätta och känsliga när man sitter på, härliga gångarter
Just den gula är privatägd men går med på turridningar ibland, och verkar som att jag får vara medryttare på henne från i höst
Förklara?Klockren galghumor
Visa bifogad fil 76030
Men det här året måste vara extra eller? Inte jämfört med alla år säkert och nu vet jag inte hur det ser ut i hela landet (men en del områden har ju verkligen varit drabbade av extremväder) men här känns det lite som om sommaren tog slut på en dag typ, hann det ens bli augusti? Regn behövs och några extrema temperaturer är ju inte önskvärda, men det här känns liksom överdrivet åt andra hållet. Hoppas det kan bli en fin höst så småningom. Det är en deppig årstid som det är när man vet var den slutar (en miljon dagar i kompakt mörker ).