Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill inte heller börja jobba. Jag är inte färdig med sommaren egentligen. Även om det är spännande med nytt jobb.Semestern snart slut Vill inte börja jobba igen när läget är som det är utan heltidschef men förmodligen med ett antal självutnämnda minichefer
Nej dom gör ju inte de . Så länge de muterar och de är smittspridning än . Och eftersom folk har 0 respekt för denna smittspridning såKör de fortfarande inte visning? Så konstigt! Det borde ju vara rätt enkelt att ordna visning med vettigt avstånd tycker jag.
Så deppigt. Kom hem och hittade grannens katt överkörd. Den låg bredvid brevlådan, man kan tycka att det inte hade varit så svårt att knacka på något av de tre husen som fanns på uppfarten.. som tur var så var det jag som inte hittade henne och inte grannen. Hon blev såklart jätteledsen. Jag har bott här i sju år och det är första katten som blivit påkörd.
Alltid lika sorligt Vi fick tyvärr vår ena katt påkörd av en traktor förra sommaren. Som tur var de den bra bonden så han knacka på hos min moster som bor bredvid och fråga om hon kände igen katten vilket hon gjorde. Så vi fick ganska omgående reda på de och min Pappa hämtade katten och begravde henne hemma hos sigSå deppigt. Kom hem och hittade grannens katt överkörd. Den låg bredvid brevlådan, man kan tycka att det inte hade varit så svårt att knacka på något av de tre husen som fanns på uppfarten.. som tur var så var det jag som inte hittade henne och inte grannen. Hon blev såklart jätteledsen. Jag har bott här i sju år och det är första katten som blivit påkörd.
Ja, vem som helst kan ju köra över en katt, det säger jag inget om. Någon har ju dessutom flyttat henne från vägen. Men att man inte kan åtminstone försöka hitta ägaren? I det här fallet hade det tagit fem minuter, max.Alltid lika sorligt Vi fick tyvärr vår ena katt påkörd av en traktor förra sommaren. Som tur var de den bra bonden så han knacka på hos min moster som bor bredvid och fråga om hon kände igen katten vilket hon gjorde. Så vi fick ganska omgående reda på de och min Pappa hämtade katten och begravde henne hemma hos sig
Exakt så!Ja, vem som helst kan ju köra över en katt, det säger jag inget om. Någon har ju dessutom flyttat henne från vägen. Men att man inte kan åtminstone försöka hitta ägaren? I det här fallet hade det tagit fem minuter, max.