Blöt morgonpromenix, igen. Enligt SMHI ska det vara uppehåll mellan fm och kväll. Enligt Klart.se ska det regna non stop, en jädra skillnad .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att sjukskrivning låter som ett mycket vettigt alternativ. Ta hand om dig.Ska ringa chefen igen strax och meddela hur det blir nästa vecka. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag vill tillbaka men med tanke på hur minnet är vet jag inte hur det kommer gå.. Och som jag hanterat minsta lilla motgång, genom att bryta ihop och börja gråta, kan det bli spännande. Kanske skulle stanna hemma hemma sjukskrivningen ändå..
2 mil ungefär till jobb. Skiljer sig 1500. De blir ju bil såklart då de är två små byar som inte har förbindelser
Problemet är att dom har inte lägenhets visning pga covid-19 och skickar bilder . De blir lite som köpa grisen i säcken
Kör de fortfarande inte visning? Så konstigt! Det borde ju vara rätt enkelt att ordna visning med vettigt avstånd tycker jag.
Kan bli riktigt trött på henne ibland . Men lubgt och skönt när hon inte är hemmaOkej...! Hmm, då blir det kanske hugget som stucket med kostnaden ändå? Eller det beror på hur ofta du behöver åka till jobbet... och du kan kanske dra av en del av kostnaden på deklarationen? Kan inte reglerna för det.
Fast kanske jobbigt att köra två mil extra? Det hade nog jag tyckt... beror på hur trött du är på din hv då...
Oj, ja det var konstigt! Ja, det borde ju absolut gå... klart man vill se den. Men lite går ju att se på bild iaf
Frys in dom!Kommer aldrig hinna äta 20 tekakor själv Får ge bort några till pappa.
Goda blev de i alla fall