Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma tipsade om ny lgh för mig nu precis.
Jag vet inte, jag är trött på hyreavärden och har bott här i 7 år. Men samtidigt så har jag nära och bra till jobbet nu . Men de är lägre kostnad på den jag blev tipsad om Men längre till jobbet
2 mil ungefär till jobb. Skiljer sig 1500. De blir ju bil såklart då de är två små byar som inte har förbindelserKanske skönt och kul med omväxling om du är trött på hv o bott så länge Hur mycket lägre kostnad och hur mycket längre till jobbet? Kommer det kosta dig mer att ta dig till jobbet? (tänkte om du går/cyklar eller åker buss blir det ju (troligen) inte dyrare, jag fattar de blir mer bensin om du kör). Känns lgh lockande i sig?
Kör de fortfarande inte visning? Så konstigt! Det borde ju vara rätt enkelt att ordna visning med vettigt avstånd tycker jag.2 mil ungefär till jobb. Skiljer sig 1500. De blir ju bil såklart då de är två små byar som inte har förbindelser
Problemet är att dom har inte lägenhets visning pga covid-19 och skickar bilder . De blir lite som köpa grisen i säcken
Jag känner mig som en tioåring. Kan inte sova pga katthämt imorgon. Har lagt in en banan med kattmynta i transportburen.
Fruktprovning är också himla kul om ni har någon butik med bra exotiskt utbud. Ett av mina bästa minnen från tiden med partner var kvällarna med "exotisk frukt vi inte provat och Tekken3".Dags att ge sig av till jobbet. Äntligen fredag iaf! Ska ägna dagen åt att fundera på lätta saker som jag orkar göra under helgen. Kanske skulle ordna chokladprovning igen?
Räkna med det, äntligen får jag också vara med!@Sel Jag sätter mig i kattbilder-tråden och väntar på dig nu då för visst kommer du ta en massa bilder och visa oss?
Är fälgen varm och luktar varmt så är de bromsok som är kass och ska bytas rätt så omgående!