Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mamma tipsade om ny lgh för mig nu precis.
Jag vet inte, jag är trött på hyreavärden och har bott här i 7 år. Men samtidigt så har jag nära och bra till jobbet nu . Men de är lägre kostnad på den jag blev tipsad om Men längre till jobbet
 
Mamma tipsade om ny lgh för mig nu precis.
Jag vet inte, jag är trött på hyreavärden och har bott här i 7 år. Men samtidigt så har jag nära och bra till jobbet nu . Men de är lägre kostnad på den jag blev tipsad om Men längre till jobbet

Kanske skönt och kul med omväxling om du är trött på hv o bott så länge :) Hur mycket lägre kostnad och hur mycket längre till jobbet? Kommer det kosta dig mer att ta dig till jobbet? (tänkte om du går/cyklar eller åker buss blir det ju (troligen) inte dyrare, jag fattar de blir mer bensin om du kör). Känns lgh lockande i sig? :)
 
Kanske skönt och kul med omväxling om du är trött på hv o bott så länge :) Hur mycket lägre kostnad och hur mycket längre till jobbet? Kommer det kosta dig mer att ta dig till jobbet? (tänkte om du går/cyklar eller åker buss blir det ju (troligen) inte dyrare, jag fattar de blir mer bensin om du kör). Känns lgh lockande i sig? :)
2 mil ungefär till jobb. Skiljer sig 1500. De blir ju bil såklart då de är två små byar som inte har förbindelser

Problemet är att dom har inte lägenhets visning pga covid-19 och skickar bilder . De blir lite som köpa grisen i säcken
 
I kvall ar hundarna billiga. Bada tva. Nu blir det traning igen. Nagot de gick igenom nar de var valpar. Bada tva mycket successful ... A+

Forst gravde Diva upp rotterna pa mina rabarber ... hon gillar att ata leran. 😑 Jag sag det och satte for sa hon inte kunde komma in medan jag samlade upp en famn avbrutna rabarber. Lite senare ser jag hur hon ar pa vag mot rabarbern igen, da den ar precis under mitt "office" fonster lutade jag mig fram for att se och rakade ta stod mot fonstret som gav ett litet ljud ... Hon tittade upp och sag mig, tvar vande och holl sig 5 centimeter fran mig i flera timmar.

Senare nar jag hade handlat och kom hem for att ta hand om "handlet" lamnade jag koket en liten stund ... nar jag kom tillbaka hade Tate snott en London Broil, en STOR bit. Han tog med sig hela forpackningen pa 2 kilo ut pa grasmattan, men jag horde honom sa jag kom springande ... och ROT nar jag sag att han tankte ta upp den och springa vidare. Da "den lilla raringen" har mycket svart att hantera att jag blir arg valde han att INTE ta "bytet" och springa vidare. Han la sig och sag mycket odmjuk ut.
Sa i dag har jag tva hundar som svansar runt och fjaskar hela tiden ... Medan jag haller pa att planera traningen. Jag har redan kameran som man ocksa kan prata i :sneaky: jag vet ett par hundar som kommer att ha mycket underbara dofter pa koksbankarna varenda dag ... medan jag sitter och kollar telefonen ett par rum langre bort.:devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 592
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp