Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar ju bra, stopp i avloppet i tvättstugan .. Vatten överallt på hela golvet och min sambo står handfallen som vanligt och typ tycker lös de här. Ja visst ska bara se till att hästarna kommer ut först 😫 Hästarna ute om något senare en vanligt. Och så lite öroninflammation igen då för tusende gången. Nu får vårdcentralen göra något innan jag får spunk.
 
Skulle behöva handla mjölk och hämta ett paket (innan de tar tillbaka det :nailbiting:) Men snorar fortfarande och hostar lite. Jag har ju testat mig och har inte corona, så visst borde jag kunna smyga iväg och handla lite snabbt såhär tidigt när de precis öppnat om jag har munskydd och använder självutcheckningen? Enda kruxet är då kanske paketet där jag behöver interagera med en människa men det borde väl vara ok :nailbiting: Det är ju ingen fara men jag vill inte vara till besvär.

Sitter och är apstressad över jobbet också. Skolstart på måndag och jag är inte i närheten klar med det jag skulle göra för skolstart. Så skolstarten kommer vara helt ofärdig när alla studenter kommer. :banghead: Just nu funderar jag på om jag ska åka in på nätterna för att fixa iordning allt men min förnuftiga sida säger att det är en dum idé.
 
Skulle behöva handla mjölk och hämta ett paket (innan de tar tillbaka det :nailbiting:) Men snorar fortfarande och hostar lite. Jag har ju testat mig och har inte corona, så visst borde jag kunna smyga iväg och handla lite snabbt såhär tidigt när de precis öppnat om jag har munskydd och använder självutcheckningen? Enda kruxet är då kanske paketet där jag behöver interagera med en människa men det borde väl vara ok :nailbiting: Det är ju ingen fara men jag vill inte vara till besvär.

Sitter och är apstressad över jobbet också. Skolstart på måndag och jag är inte i närheten klar med det jag skulle göra för skolstart. Så skolstarten kommer vara helt ofärdig när alla studenter kommer. :banghead: Just nu funderar jag på om jag ska åka in på nätterna för att fixa iordning allt men min förnuftiga sida säger att det är en dum idé.
Om du testat negativt för Corona så finns det väl inga hinder för att åka till affären.
 
Var tvungen att gå ut och klappa på kajakerna i morse :D
229632D8-68F3-44E7-A54E-34DB52D1EB3D.jpeg
 
Skulle behöva handla mjölk och hämta ett paket (innan de tar tillbaka det :nailbiting:) Men snorar fortfarande och hostar lite. Jag har ju testat mig och har inte corona, så visst borde jag kunna smyga iväg och handla lite snabbt såhär tidigt när de precis öppnat om jag har munskydd och använder självutcheckningen? Enda kruxet är då kanske paketet där jag behöver interagera med en människa men det borde väl vara ok :nailbiting: Det är ju ingen fara men jag vill inte vara till besvär.

Sitter och är apstressad över jobbet också. Skolstart på måndag och jag är inte i närheten klar med det jag skulle göra för skolstart. Så skolstarten kommer vara helt ofärdig när alla studenter kommer. :banghead: Just nu funderar jag på om jag ska åka in på nätterna för att fixa iordning allt men min förnuftiga sida säger att det är en dum idé.
Försök och låt bli och hosta bara :P. Haha nä men är du testad och har munskydd och håller avstånd så mkt det bara går....Åka in på nätterna ?!?!? Är du galen männska. Är du sjuk är du sjuk och ska vila upp dig hemma! :)
 
Försök och låt bli och hosta bara :P. Haha nä men är du testad och har munskydd och håller avstånd så mkt det bara går....Åka in på nätterna ?!?!? Är du galen männska. Är du sjuk är du sjuk och ska vila upp dig hemma! :)
Galen är jag definitivt, men ska inte åka in så klart. Det får helt enkelt bli en kaosig skolstart.
Jag har påtalat i flera år att om jag blir sjuk under förberedelserna för skolstart blir det katastrof och att det borde ordnas så jag har en backup. Men ingen lyssnar, så de får väl se nu när jag faktiskt är sjuk att det är himla dåligt att ha så att skolstart hänger på en person :angel:
Rätt åt dem, synd om studenterna som kommer undra vad det är för ställe de hamnat på.

Jag lyckades utföra hela operationen utan att hosta :banana: Men fick inte ut paketet då de hade andra öppettider än vad det stod på nätet :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp