Idag är jag trött! Inte så konstigt eftersom jag var uppe sent igår men ändå
Här är en till tröttmössa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag är jag trött! Inte så konstigt eftersom jag var uppe sent igår men ändå
Älmhult...Var ska du stå?
Lätt att kolla ålder.De var helt fjong nya.
Lätt att kolla ålder.
https://www.dackinfo.se/byte-och-lagring/alder-pa-dack/
"Däck har en fyrsiffrig märkning som talar om när det är tillverkat. De två första siffrorna anger vecka och de två sista siffrorna år, exempelvis betyder 3213 att däcket är tillverkat vecka 32 år 2013"
Tror faktiskt du måste ha remiss men ska inte säga säkert. Eller jag har alltid fått de tidigare iaf.Försöker boka tid hos husläkare pga min fot som kanaljen ställde sig på för ett år sedan, kan man boka tid själv hos ortoped eller måste jag ha remiss från husläkare?
Låter mycket klokt!Sista arbetsdagen för första veckan på jobbet idag. Så skönt att få vila fyra dagar sedan. Himla bra att jag inte tog mig vatten över huvudet med heltid utan att jag bara jobbar halvtid och är sjukskriven resten. Hade inte fixat heltid.
Om du testat negativt för Corona så finns det väl inga hinder för att åka till affären.Skulle behöva handla mjölk och hämta ett paket (innan de tar tillbaka det ) Men snorar fortfarande och hostar lite. Jag har ju testat mig och har inte corona, så visst borde jag kunna smyga iväg och handla lite snabbt såhär tidigt när de precis öppnat om jag har munskydd och använder självutcheckningen? Enda kruxet är då kanske paketet där jag behöver interagera med en människa men det borde väl vara ok Det är ju ingen fara men jag vill inte vara till besvär.
Sitter och är apstressad över jobbet också. Skolstart på måndag och jag är inte i närheten klar med det jag skulle göra för skolstart. Så skolstarten kommer vara helt ofärdig när alla studenter kommer. Just nu funderar jag på om jag ska åka in på nätterna för att fixa iordning allt men min förnuftiga sida säger att det är en dum idé.
Försök och låt bli och hosta bara :P. Haha nä men är du testad och har munskydd och håller avstånd så mkt det bara går....Åka in på nätterna ?!?!? Är du galen männska. Är du sjuk är du sjuk och ska vila upp dig hemma!Skulle behöva handla mjölk och hämta ett paket (innan de tar tillbaka det ) Men snorar fortfarande och hostar lite. Jag har ju testat mig och har inte corona, så visst borde jag kunna smyga iväg och handla lite snabbt såhär tidigt när de precis öppnat om jag har munskydd och använder självutcheckningen? Enda kruxet är då kanske paketet där jag behöver interagera med en människa men det borde väl vara ok Det är ju ingen fara men jag vill inte vara till besvär.
Sitter och är apstressad över jobbet också. Skolstart på måndag och jag är inte i närheten klar med det jag skulle göra för skolstart. Så skolstarten kommer vara helt ofärdig när alla studenter kommer. Just nu funderar jag på om jag ska åka in på nätterna för att fixa iordning allt men min förnuftiga sida säger att det är en dum idé.
Galen är jag definitivt, men ska inte åka in så klart. Det får helt enkelt bli en kaosig skolstart.Försök och låt bli och hosta bara :P. Haha nä men är du testad och har munskydd och håller avstånd så mkt det bara går....Åka in på nätterna ?!?!? Är du galen männska. Är du sjuk är du sjuk och ska vila upp dig hemma!